פרגולות אלומיניום מתקפלות איך הן נראות?

פרגולות אלומיניום מתקפלות איך הן נראות?

פרגולות אלומיניום מתקפלות הן ללא ספק הדבר החם הבא בעולם הפרגולות. מדובר על פרגולה העשויה מאלומיניום, אשר נחשב לאחד מחומרי הגלם העמידים והיציבים ביותר. הוא אינו מושפע מגשם או לחות, ואינו נסדק כתוצאה מהשמש. הוא יוכל לשמש אתכם לאורך שנים, ללא שום צורך בתחזוקה מיוחדת. פרגולה מתקפלת מאפשרת למעשה פתיחה וסגירה הדרגתיים, כך שניתן לשלוט בלחיצת כפתור במצב הפרגולה. בצורה כזו, ניתן יהיה לנצל עד הסוף את ימי השמש של סוף הקיץ, ומצד שני לקבל מכסה אטום לחלוטין מגשמים ומרוחות חזקות בחורף. חלק מהפרגולות מגיעות עם מנוע ידני, בעוד אחרות מתקפלות באמצעות מנוע חשמלי. אין ספק כי המנוע החשמלי נחשב לעדיף יותר, היות והוא פחות מסורבל ומאפשר נוחות שימוש גובהה יותר. כך שפרגולה מתקפלת העשויה מאלומיניום, יכולה להוות את הפתרון המושלם לכל מרפסת ולכל גינה.

פרגולות אלומיניום מתקפלות – פרטים חשובים שכדאי לדעת

הפרגולה עצמה בנויה משלד העשוי מאלומיניום, דבר המעניק לה כאמור, חוזק ויציבות לאורך זמן. החלק הפנימי של הפרגולה לעומת זאת, עשוי מפי וי סי, אשר נחשב גם כן לחומר עמיד במיוחד. החלק הפנימי הוא בעצם השלבים של הפרגולה, אשר ניתן למקם אותם בזווית שמתאימה לכם. בימי הקיץ הלוהטים למשל, ניתן לפתוח בצורה חלקית את השלבים, ובכך לאפשר לאוויר להיכנס פנימה, כדי למנוע תחושת חנק מתחת לפרגולה. מעבר לכך, ניתן לשלב בפרגולה תאורה מיוחדת, אשר תוסיף לאווירה במקום ותשדרג בצורה משמעותית את הנראות של הגינה או המרפסת. כדאי לזכור כי ניתן להזמין פרגולה כמעט בכל צבע ובכל צורה, כך שתיווצר אווירה הרמונית בבית או בגינה. ניתן אף להזמין פרגולה מתקפלת אשר נראית בדיוק כמו עץ טבעי.

לסיכום, פרגולות אלומיניום מתקפלות יכולות להוסיף לכל גינה ולכל מרפסת, הן מאפשרות ליהנות מהאוויר הצח גם בקיץ וגם בחורף. השליטה על מיקום השלבים של הפרגולה, מאפשרת למעשה לשלוט בכמות האור ובכך לייצר אווירה נעימה ומרגיעה יותר. ניתן היום למצוא גם דגמים תלויים, אשר ניתנים לחיבור לכל מבנה, ומעניקים מראה אלגנטי ואסתטי יותר למקום.

לעוד פרטים אודות פרגולות אלומיניום מתקפלות, לחצו כאן…