3 סיבות להשקיע בנדל"ן בצפון אנגליה

3 סיבות להשקיע בנדל"ן בצפון אנגליה

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על אנגליה, אנחנו חושבים על כדורגל, מוזיקה, קולנוע, מלוכה והיסטוריה מפוארת. כשאנחנו חושבים על ערים באנגליה, העיר הראשונה שעולה לנו בראש היא מנצ'סטר, ולעיתים אנחנו חושבים על ליברפול. כאן פחות או יותר נגמרת רשימת הערים שאנחנו מכירים או זוכרים מאנגליה.

אך מי שמחפש לעצמו מקומות להשקעה בחצי האי הבריטי ובפרט באנגליה, יגלה שמלבד לונדון ומלבד הערים הגדולות יש שורה של אזורים שנחשבים מאוד פופולאריים. למשל, אנחנו יכולים למצוא את צפון אנגליה כמקור משיכה, הן עבור ישראלים והן עבור גורמים אחרים.

השקעות בנדל"ן בצפון אנגליה

יש סיבות רבות מדוע צפון אנגליה היא מקור למשיכה לצורך השקעה בנדל"ן, אנחנו נציג כמה מהם. לפני כן חשוב להבהיר, אם אנחנו רוצים להשקיע בצפון אנגליה, הרי שאנחנו יכולים לעשות את זה דרך בתי השקעות או דרך גורמים אחרים שיבצעו עבורנו את החיפוש ואת ההשקעה, וכן אנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו, באמצעות גורמים מקומיים אליהם נתחבר לצורך כך.

סיבה ראשונה בגלל השקעה בצפון אנגליה משתלם היא, הנטייה הטבעית במדינות להתפשט לאזורים מסוימים. הכוונה היא, שסביר להניח שעם הזמן תושבי לונדון, מהגרים ועוד, יחפשו אזורי מגורים חדשים, בין היתר בצפון אנגליה, מאחר והם לא יוכלו לעמוד במחירים של לונדון או שפשוט הם יתקשו למצוא בה מקום מגורים.

סיבה שנייה, צפון אנגליה הוא אזור תעשייתי, מה שאומר גם, שגורמים רבי עוצמה יבחרו להקים באזור זה מפעלים ומרכזים תעשייתיים, מרכזי פיתוח ומסחר. על כן אנחנו נוכל ליהנות גם מאפשרות להשכיר לאותם גורמים מבנים מסחריים וכן אנחנו נהנה מהפריחה שחלה במקום בעקבות זה.

לעוד פרטים על השקעה בנדל"ן בצפון אנגליה, לחצו כאן…

סיבה שלישית, גובל באזורי חוף, הוא כולל בתוכו את מנצ'סטר ואזורים אחרים עם יציאה לים, מה שמלמד על אזור תעשייה שוקק חיים, אזור תיירות, ובמילים אחרות, אזורים עם פוטנציאל גבוה. הן ביחס לאנגליה והן ביחס למדינות אחרות ביבשת אירופה. מדובר באזור עם היסטוריה, אזור שעם אנחנו מחליטים להשקיע בו, אנחנו יכולים להניח שיהיה לנו בסיס כלכלי איתן. לכן משתלם להשקיע בו.