מובילים: 3 דברים שכדאי לשים לב במעבר דירה

מובילים: 3 דברים שכדאי לשים לב במעבר דירה

עבודה כמובילים היא לא עבדוה קלה אבל היא כזאת שנחשבת משתלמת וזאת בשל הסכומים הגדולים יחסית שמקבלים מובילים לשעות או לימי הובלה.

עבודה כזאת היא עבודה שניתן להחזיק בה זמן רב יחסית אם שמים לב לכל כללי הבטיחות תוך שמירה על בריאות הגוף.

בנוסף אם אתם פותחים צוות הובלה חשוב שתדעו כיצד לתת שירות ולהוביל דירות באפן יעיל ואסרטיבי.

אז למה יש לשים לב במעבר דירה? 3 דגשים חשובים בהמשך.

מעבר דירה

הקפידו על שמירה על הגב – הובלת דירה היא עבודה שבה מאמצים מאד את אזור הגב והרגליים, ולכן חשוב לשמור על הגב בצרה טובה. כדי לבצע הובלה בצורה נכונה יש להרים ארגזים בכיפוף של הברכיים ולא בצורה ישירה, יש לעבוד עם חגורת גב שמתאימה למובילים, ולבצע שיתופי פעולה בהרמת משאות כבדים כמו מקררים, ספות, פסנתרים, ושלל חפצים כבדים. בכך תוכלו לעבוד בצורה של תשחק את גופכם בקלות.

אל תעבדו ללא ביטוח – וודאו כי אתם מבוטחים בביטוח תאונות עבודה, וביטוח בריאות שיקנו לכם מקסימום הגנה במקרים של תאונות. כפי שהזכרנו, עבודה בהובלת עלולה להיות מסוכנת לגוף והיא מועדת לתאונות, ולכן חשוב לא להתחיל לעבוד בשם מקום ותמורת שום סכום, ללא ביטוח מתאים.

נקטו במשנה זהירות – כאשר אתם מובילים ריהוט כבד חשוב לנקוט במשנה זהירות בעיקר עם הסביבה שלכם. שימו לב כי אתם מניחים את הריהוט במקום בטוח שלא יכול ליפול, כאשר אתם עובדים עם מובילים אחרים וודאו כי אתם עובדים בסנכרון ובצורה שבה כל אחד יודע מה השני עושה, תוך שאתם שומרים על תקשורת בינכם בכל תהליך ההובלה. תקשורת ושיתוף פעולה נכון יצילו אתכם מטעויות קשות.

דגשים אלה הם דגשים שיסיעו לא רק לכם להוביל דירות בצורה בטוחה יותר, אלא הם כאלה שיספקו ללקוחות שקט נפשי, מעבר דירה בצורה טובה ויעילה יותר והובלה ללא תאונות.