גינות מעוצבות – מהיכן שואבים רעיונות

גינות מעוצבות – מהיכן שואבים רעיונות

סביר להניח שאם נעשה סקר קצר בקרב חברים ובני משפחה, הרי שהחלום הגדול ביותר של מרבית הישראלים הוא, בית פרטי עם גינה לצידו. זה מה שאנחנו חולמים עליו, זה מה שאנחנו מחפשים בחיים. יש אנשים שמחפשים כסף, יש כאלה שמחפשים דברים אחרים, אך החלום של מרביתנו זה בית פרטי עם גינה.

אם יש לנו גינה, אז אנחנו מן הסתם רוצים שהיא תהיה מעוצבת. אנחנו השקענו כל כך הרבה כסף ברכישת הבית והקמת הגינה, אז מן הסתם נרצה שהיא תהיה מעוצבת בצורה מסוימת, כך שהיא תהיה נעימה לעין ובכלל תגרום לנו תחושה נעימה. לשם כך אנחנו ניעזר במעצב גינות שידע לעצב את הגינה שלנו כמו שאנחנו רוצים.

כעת נתייחס לשאלה החשובה, כיצד אנחנו בוחרים איך לעצב את הגינה שלנו, מהיכן אנחנו יכולים לשאוב רעיונות. יש לכך כמה הסברים ואנחנו נציג אותן כאן בקצרה.

ראשית, אנחנו יכולים לשאוב רעיונות מגינות מעוצבות אחרות. אנחנו יכולים להשתמש לצורך כך בדוגמאות מהאינטרנט, מגזינים של דיור וגינון, וכן דוגמאות שאנחנו מכירים מהמציאות. אנחנו יכולים להעתיק רעיונות שלמים או רעיונות חלקיים. אנחנו יכולים גם על בסיס רעיונות קיימים לייצר משהו משלנו.

חשוב להדגיש, אם אנחנו בוחרים לקחת רעיונות של אחרים, הרי שלא כל גינה אפשר ליצור בה את הרעיונות שאנחנו רואים ורוצים לחקות. מדובר על תנאי שטח ומדובר על תנאי מזג אוויר אחרים. ההבדל הזה יכול להיות ההבדל בין גינה בעיצוב אחד לגינה בעיצוב אחר.

שנית, אנחנו יכולים לעצב את הגינה שלנו על בסיס העיצוב של הבית. כלומר, אם בחרנו לעצב את הבית על פי מאפיינים של עיצוב קלאסי או מודרני, בצורה דומה גם נעצב את הגינה שלנו. מן הסתם, יהיו הבדלים בהתאם לתנאים בשטח, אך עדיין אנחנו יכולים להשתמש במה שאנחנו עושים בתוך המבנה, העיצוב שלו, לבין העיצוב של הגינה.

לעוד מידע על גינות מעוצבות, לחצו כאן…

שלישית, אנחנו יכולים לחפש עיצובים מקוריים, זה הרבה יותר קשה לפעמים אך זה בהחלט יכול ליצור תחושה הרבה יותר נעימה וייחודית כשמסתכלים על הגינה או משתמשים בה.