השקעות נד"לן בבריטניה – כל היתרונות

השקעות נד"לן בבריטניה – כל היתרונות

בשנים האחרונות יותר ויורת ישראלים מבינים כי השקעה בנדל"ן בארץ אינה מאד אפשרית והיא אינה כזאת שיש ממנה תשואות גבוהות, ולכן הם מעדיפים לנסות ולהשקיע בנדל"ן בארצות אחרות בהן ישנן יתרונות רבים בהשקעה, תוך אופציות לרכוש בית בצורה קלה ואף זולה יותר.

אחד היעדים שהפכו פופולאריים למען השקעות נדל"ן היא דווקא אנגליה, שכעת סובלת מחולשה של המטבע המקומי, בעוד שהססנות ברכישה וקניית בתים באנגליה, הופכת להזדמנות מעולה עבור ישראלים.

אבל כיצד ניתן לרכוש בית באנגליה?

אנגליה המכונה גם בריטניה נחשבה בעבר למעצמה. עם זאת כיום בשל משברים כלכליים של המדינה, אחוזי הילודה הגבוהים ואחוז גדול של נתמכי הסעד, מאבד הפאונד האנגלי את כוחו, תוך שכרגע כתכנית חירום מוקצים תקציבים לאישוש המדינה – מה שיגרום בעתיד לעלייה ביוקר הדירות באזור.

עם זאת ונכון לעכשיו, בשל ירידת ערכו של הפאונד לעומת השקל, ניתן לרכוש נכסים בבריטניה בסכומים של 280 אלף שקלים בלבד, בעוד שבארץ סכום כזה בקושי מכסה שליש ממחיר של דירה באזורים שנחשבים לפחות מבוקשים.

רכישה של נדל"ן בבריטניה במחירים כאלה הופכת למשתלמת במיוחד בעיקר בשל תכנון פיתוח המדינה שכוללת פיתוח תחבורה, מסחר, מלונות, אוניברסיטאות ועוד – מה שיוביל בעתיד ליוקר מחייה ותשואות נדלן גבוהות יותר.

בנוסף הצורך של רבים מתושבי אנגליה למכור או לשכור דירות הופך את ההשקעה לכדאית יותר.

אז למה כדאי לרכוש נדל"ן דווקא בבריטניה?

הורדת שיעור אבטלה – בשנים האחרונות החלה המדינה להוריד את אחוזי האבטלה שבה, מה שיעודד צמיחה כלכלית בקרוב.

מחיר דירות אשר מתחיל לעלות – בשל התחלה של התאוששותה של המדינה, ניתן לראות עליית מחירי דירות בשנים האחרונות.

יוקר מחייה – בשל ההתאוששות של בריטניה מקשיים כלכלים, רמת המחייה בבריטניה מתחילה לעלות, מה שיעלה את מחירי הדירות והשכרת הדירות במדינה.

אז אם אתם רוצים להתחיל ולהשקיע בנדל"ן, זה הזמן לבדוק האם בריטניה היא מקום שכדאי להשקיע בו. אם כן, יש להתחיל לעבוד מול חברות נדל"ן המתמחות בתחום על מנת לבצע את כל התהליכים הצורה הנכונה והטובה ביותר.