עו"ד מתמחה במקרקעין

עו"ד מתמחה במקרקעין

בשעה טובה ומוצלחת אתם עומדים להתעופף מהקן המשפחתי החם והעוטף אל עבר הדירה השכורה הראשונה שלכם. נכון, עד שתקימו תא משפחתי משלכם, ייתכן שיזדמן לכם לעבור בין מספר דירות שכורות שמזכירות יותר קופסת נעליים מדירה מתפקדת, ולהיכוות משוכרי דירה שמנצלים את הכוח שלהם לרעה. לכן, כדי שחווית ההתאקלמות בעולם המבוגרים בחוץ תהיה לחוויה טובה וחפה מנזקים, יש צורך להצטייד בשירותיו של עו"ד מתמחה במקרקעין.

בואו נדבר על עו"ד

עו"ד מתמחה במקרקעין הכרחי במצבי שכירות, רכישת נדל"ן, תכנון ובניה ועוד. במצבים אלו, אתם נדרשים להבנה של דיני מקרקעין, הבנה שהיא לעיתים קרובות מאוד רחוקה שנות אור מהאדם הפשוט, שלא ישב שלוש שנים על ספסל הלימודים ורכש ידע משפטי במסגרת התואר במשפטים. לכן, על מנת שלא להיכוות מהחוק, יש צורך בעבודתו הנאמנה והמסורה של עורך הדין. אם אתם עומדים לשכור דירה משלכם, חשוב מאוד שעורך הדין יעבור על החוזה, יסביר לכם את כל הסעיפים הקטנים ויבטיח לכם שהחוזה אינו דרקוני ויכביד לכם בכיס. ישנה חשיבות רבה להבנת החוזה, שכן אתם תהיו כפופים אליו במשך כל זמן השכירות. וכך, תדעו מה עליכם לעשות במצב של נזקים או ליקויים לרכוש או לדירה, ועל מי נופלת האחריות לכך.

גם אם אתם ממנפים את דרככם בעולם הנדל"ן ומשכירים את הנכס שלכם לשוכרים, חשוב מאוד שעורך הדין יסייע לכם בכתיבת חוזה חוקי והגיוני. בסופו של דבר, אל הנכס שלכם ייכנסו השוכרים, וחשוב שתדעו בדיוק למה אתם מתחייבים. כלומר, מה מחובתכם לשלם ומה לא. כך תוכלו להימנע מסכסוכים מיותרים או מבזבוז כספי שלא מחובתכם.

משרד שטרית ושות' – איתכם לכל אורך הדרך

משרד שטרית ושות' הינו משרד עורכי דין מוביל ואנרגטי. המשרד מורכב מצוות משפטי צעיר, מנוסה ורגיש לצרכי לקוחותיו. לכן, האינטרסים של המיוצגים עומדים בראש מעייניו של הצוות. ולשם כך, הצוות ילווה את לקוחותיו בנאמנות ובזמינות מלאה, החל מפגישת הייעוץ ועד לפגישה הסופית והמוצלחת, תוך תכנון ובניית אסטרטגיה נכונה, על מנת שכל תיק יצליח. לצורך מטרה זו, הצוות מעמיד את ניסיונו ומיומנותו בעולם המשפטי, כדי שכל לקוח ייצא מרוצה.