כיצד מעצבים דירה קטנה?

כיצד מעצבים דירה קטנה?

אם יש לכם דירה קטנה אין זה אומר שלא ניתן לעצב אותה או להקנות לה מראה פרקטי ואף גדול יותר. כיום באמצעות כמה טריקים ושימוש בחפצים נכונים וריהוט נכון – ניתן להפוך כל דירה לממלכה קסומה שכל אחת ואחד ייהנו לגור בה. אז כיצד ניתן לעצב דירה קטנה לבד? כמה טיפים בהמשך.

שימוש בגווני קירות נכונים – כאשר אתם מתחילים לעצב את הדירה, רצוי עוד לפני שאתם מתחילים להכניס אליה חפצים: לבחור צבע קירות נכון. חשוב לדעת כי בחללים קטנים יש לבחור בצבעים בהירים כמו לבן ביצה, לבן אפור, לבן קרם ועוד כדי שהדירה שלכם תראה גדולה יותר. אם אתם אוהבים צבעים עזים, תוכלו להוסיף אותם במערכות ישיבה בוהקות, בהדומים בצבעים צבעוניים ושלל חפצים שיקנו עניין לדירה שלכם.

תאורה מתאימה – התאימו את התאורה לדירה שלכם. השתמשו בתאורה צמודת קיר כדי שהתאורה לא תתפוס חלל גדול בדירה, והצמידו כמה שניתן את המנורות לתקרה. אם אתם רוצים להוסיף אופי לדירה: תוכלו באמצעות הנחת מנורת שולחן מעניינות על שידות ליצור מראה נעים בדירה.

מוצרי טקסטיל – הוסיפו לדירה שלכם מוצרי טקסטיל. הוסיפו וילונות יפים אך לא כבדים מידי, פרסו כיסוי מיטה על גבי המיטה בדירות שיש בהן רק חדר אחד שינה להקניית מראה מסודר לדירה, והניחו כריות צבעוניות על הספה שיקנו את החמימות הדרושה לדירה.

מזגן מעוצב – אנשים שחיים בדירות קטנות מחפשים פעמים רבות אחר הדרך לחמם או לקרר את הדירה מבלי שאמצעי החימום יתפוס מקום רב בדירה. בשל כך ניתן לבחור לחימום וקירור הדירה מזגן מעוצב שמאפשר קירור וחימום הדירה בצורה מעולה, תוך קבלת אלמנט מעוצב וקומפקטי יחסית בדירה.

חללי אחסון – השתמשו בחללי אחסון על מנת לאחסן חפצים בצורה יעילה יותר בדירה. כיום ישנן ספות בעלות חללי אחסון נוחים, מיטות אשר מתחתיהן ישנם ארגזי אחסון, ארונות הזזה שלא תופסים מקום רב בדירה, ואף קופסאות אחסון נוחות שניתן להניח על גבי ארונות. בכך תוכלו להקנות כמה שיותר מקום למחייה בדירה שלכם תוך אחסון מסודר וחכם יותר.