איך לעצב אמבטיה בסגנון כפרי

איך לעצב אמבטיה בסגנון כפרי

ארוניות לאמבט הן פרקטיות מאוד, עמידות ללחות ולמגע ישיר על מים והן נוחות מאוד וממלאות את תפקידן באופן מושלם. אפשר לאחסן בהם את כל החפצים ששייכים לעולם המקלחת, במגירות, המדפים והמשטח העליון הרחב. המידות הן שונות מארונית לארונית ואפשר להתאים אותן לכל סוג של חדר רחצה, כלל חדרי אורחים.

הרהיטים המעוצבים

עולם העיצוב מספק לנו אפשרות לנסוע בזמן. טוב כמובן שלא מדובר בנסיעה אמתית אל המאה ה-14 או חזרה לתקופת הרנסנס, הכוונה היא בעיצוב רהיטים שמכניסים אותנו לאווירה מסוימת. ארונות אמבטיה בסגנון פרובנס הם אחת הדוגמאות הטובות לעיצוב שמשדר אווירה, מעורר רגשות ומוסיף עידון לחוויית הרחצה. את הארונות ניתן לעצב באופן אישי על ידי עבודות פרזול שונות, וניתן לבחור בסוגי עץ שונים וגימורים בשלל דוגמאות וצורות.

אמבטיה בסגנון כפרי

ארון אמבטיה בסגנון כפרי – תמונה מאתר ענבל ריצוף מצויר

 

שילוב של יופי וחוכמה

ארון בגוון עץ כפרי מתאים במקרים רבים ואנשים רבים מחפשים את הדרך להגיע לעיצוב כזה אצלם בבית. את הארוניות אפשר לשלב עם אריחי קרמיקה או בטון וסוגים שונים של אריחים לאמבטיה. שילוב נכון של אריחים ורהיטים יביא למראה מושלם ורענן. אריחים לאמבטיה יכולים להגיע במגוון צבים וצורות. הם שונים אחד מהשני בעובי, בחומר שהם עשויים ממנו ובטקסטורה שלהם.

ישנם אריחים מצוירים בעבודת יד, הם יהוו פתרון מקורי ויפה לחדר האמבטיה שלכם ולחדרים אחרים ברחבי הבית. אריחים מבריקים או בצבע מט, בצבעים קרים או חמים בעלי מראה כובש ומעורר עניין. מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום שייתן מניסיונו. אנשים אשר עוסקים בעיצוב ידעו לתת לכם את העצות הטובות ביותר ושווה להקשיב להם.

חווית רחצה מזמן אחר

אחד המקומות שבו רב האנשים מבלים לפחות פעם אחת ביום הוא חדר האמבטיה. עיצוב חדר זה בוודאי יהפוך את הרחצה היומית לחוויה מענגת ומרגיעה בהרבה. המרצפות הן מצע נפלא על מנת להתהלך עליהן ומגען בכף הרגל נעימה בכל עונות השנה. ארונות עץ בעבודת יד בסגנון כפרי ניתן למצוא בחנויות המובחרות, ומומלץ שלא לקנות חיקוי זול שלא יחזיק מעמד. כדאי לעלעל בקטלוג השונים ולנסות למצוא את מה שמתאים לכם באופן הטוב ביותר.