השכרת חדרים לטווח קצר

השכרת חדרים לטווח קצר

אם החלטתם שאתם זקוקים לקצת שקט, לקצת פרטיות או לקצת שבירה של שגרת החיים המשמימה, בוודאי תשמחו לשמוע שיש לכם אפשרות של השכרת חדרים לטווח קצר. מאמר זה יעזור גם לכם להבין מדוע מדי שנה יותר ויותר אנשים שוכרים חדרים אלו.

מחירים מתאימים לכל כיס

הסיבה הראשונה בגללה רוב האנשים שוכרים חדרים לפי שעה היא המחיר של החדר. כל אלטרנטיבה אחרת יקרה יותר וקרוב לוודא שתצריך מאנשים רבים לוותר על הנופש המהנה, גם אם מדובר על נופש של כמה שעות. הדרך הכי טובה להמחיש זאת היא על ידי הדוגמה הבאה. השכרת חדר בבית מלון תמיד תהיה ליממה שלמה, כלומר ל- 24 שעות.

אין זה משנה אם מלכתחילה אתם מסבירים לפקיד הקבלה שאתם זקוקים לחדר רק לשעתיים-שלוש. בית מלון הוא עסק כלכלי לכל דבר שמאמין בשיטת המחיר לפי יממה.

שיטת התשלום של השכרת חדרים לטווח קצר היא שיטה שמבוססת על השעות בהן אותו שוכר מעוניין בחדר. גם כאן מדובר על עסק כלכלי לכל דבר. אך כאן, שיטת החשיבה היא שונה. החשיבה היא בהתאם לנוחות של הלקוח והעדפותיו. כך כל אחד ישלם אך ורק עבור שעה, שעתיים או שלוש. (יש אפשרות של השכרת חדרים לחצי יממה או יממה שלמה).

דיסקרטיות היא שם המשחק

הסיבה לשמה יחיד או זוג מעוניין בחדר היא לשם מנוחה, פעילות אינטימית, שיחה אישית ועוד. כל אלו הן פעולות שמשתייכות לאדם אחד או לזוג.

השכרת חדרים לטווח קצר מבטיחה לכל אחד ששוכר חדר דיסקרטיות מוחלטת. זהו יתרון נוסף אותו לא ניתן להשיג בבית מלון, בו אתם נדרשים לשלם לפקיד הקבלה ואינכם יודעים את מי תראו במסדרונות של קומת המלון או הלובי. כאן, יש אפשרות לשלם באמצעות דלפק מיוחד וכן יש חניה ושביל גישה פרטיים לחדר.