עיצוב חדרי אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה

חדר האמבטיה או חדר המקלחת הם המקומות האינטימיים ביותר בבית שלנו. מקומות אלו מאפשרים לנו לנוח מהלך היום, להרגע מכל הנעשה במשך היום, להתרווח, לתת לשרירים לנוח וליהנות מהשעות הרגועות של היום. אצל אחרים, מהווה חדר האמבטיה את הספתח של היום ואת הדרך להתמודד עם היום שמגיע באמצעות מקלחת חמה או קרה.

חדר האמבטיה, בין שהוא מהווה את הסיומת של היום ובין שהוא מהווה את התחלת היום, הוא הדרך הטובה ביותר להראות לאורחים שלנו שאכפת לנו מהבית שלנו. עיצוב חדרי אמבטיה הוא אינו עניין של מה בכך משום שהוא מצריך נכונות וניסיון רב שנים. לא כל חומרי הגלם מתאימים לעבודה בכל חדר אמבטיה באשר הוא ובאותה מידה, לא כל חדרי האמבטיה יכולים להיות מתאימים לכל בית. גם אם ראיתם חדר אמבטיה מעוצב ומרשים, חשוב להתאים אותו לצרכים האישיים שלכם ולבחון את האפשרויות השונות בעיצובו לפני ההחלטה הסופית על בחירת המטבח.

עיצוב חדרי אמבטיה הוא תהליך ממושך המצריך הירתמות של כל בני הבית. אם מתגוררים בבית בזמן השיפוץ, אזי רצוי שיהיה חדר אמבטיה נוסף או לחלופין, לתאם עם איש המקצוע את ימי העבודה.  אולם טרם שמגיעים לשלב העבודה עצמה, חשוב להכיר מבעוד מועד סוגים שונים של עיצובים, להבין את ההשלכות של העיצובים והסגנונות השונים, לבחון התאמות מגוונות לחדר האמבטיה ולהחליט על הסגנון המתאים ביותר לאחר בחינת האופציות השונות.

עיצוב חדר האמבטיה יכול להיות חוויה מרנינה או מתסכלת, תלוי באופן שבו בוחרים לעצב ובאנשי המקצוע בהם בוחרים לנהל את התהליך. העיצוב של חדר האמבטיה מצריך לא מעט אלמנטים המשפיעים על התהליך: ראשית, התוכנות בהן נעשה שימוש לעיצוב האמבטיה, הויז'ן שיש לבעל הבית בראש ולא פחות מכך – החזון שיש לבעל המקצוע בראש. חשוב לוודא כי אתם מיישרים קו וכי איש המקצוע מבין את מה שאתם מחפשים וחולמים עליו. אם אתם לא בטוחים שאיש המקצוע הבין מה דרוש לכם, אל תתעצלו ואל תתביישו- בקשו המחשה באמצעות תוכנה תלת ממדית ובחנו את האופן שבו חדר האמבטיה שלכם יכול להראות.