שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

ישנם אנשים, אשר משפצים את כל הדירה שלהם או הבית שבו הם גרים לשיפור איכות החיים ויש כאלה שמשפצים חלקים ממנו כמו למשל שיפוץ חדר אמבטיה. חדר הרחצה הינו מקום לח ולפעמים הבלאי בו הוא מוגדל וזו הסיבה, כי רבים משפצים את החלל שהוא אמור לשמש לנוחות בני הבית ובעליו וכן, חלל זה נעשה בו שימוש הרבה פעמים במשך היום.  ראשית יש לבדוק את הצנרת לפני השיפוץ ולכן, קבלן השיפוצים חייב כי יהיה לו ידע בתחום האינסטלציה או שיביא עמו בעל מקצוע המומחה בתחום.

לגבי הסגנון והעיצוב, הגוונים של הקרמיקה וארונות האמבט, יש לבחור נכון ובקפידה. למשל חללים קטנים, יש למצוא אריחים לחיפוי הקיר והרצפה, שיהיו בגוון בהיר, מה שיקנה מראה אופטי של חלל גדול יותר ולא אריחים שיהיו כהים או ארונות בגוונים כהים, מה שיקנה למקום תחושה של חלל קטן וסגור.

שיפוץ כללי של חדר האמבט

יש לתכנן נכון את השיפוץ בחדר האמבט, למשל, כאשר אתם מעוניינים לפרק את המרצפות וחיפוי הקיר, לבדוק את מצב הצנרת ולשקול אולי להחליף בצנרת משוכללת יותר שכבר תחזיק לכם לשנים רבות ורק אז להתחיל לתכנן את העיצוב של חדר האמבט. חברות שונות מתמחות עם שיפוץ חדר אמבטיה, כך שניתן למצוא כאלה שהם מובילים בתחום, לבקש לראות תיק עבודות שכבר ביצעו וכן, לבקש את מספרי הטלפון של הלקוחות שאצלם הם ביצעו שיפוץ כללי של חדר האמבט, בכדי  לקבל חוות דעת.

יש לבצע איטום יסודי מתחת לאריחים. אם העבודה של שיפוץ חדר אמבטיה, נעשית באופן לא מקצועי, יש סכנה של רטיבות וחדירה של לחות או מים לשכנים, במידה ומדובר על דירה או אם מדובר על בית פרטי, המים עשויים לחדור לקירות ולגרום לנזק למבנה.

בחירה של אריחי האמבט

ניתן לבחור אריחי אמבט כגון:שיש, קרמיקה, ציפוי אבן, גרניט פורצלן ועוד. לכל חומר גלם מסוג זה, יש עמידות וספיגה שונה. יש להתייעץ עם המוכרים באולם וכן עם חברת השיפוץ שתבצע עבורכם את שיפוץ חדר אמבטיה. תוכלו לרכוש את האריחים וארונות האמבט בהנחה גדולה כגון הנחת קבלן, אם תגיעו יחד עם קבלן השיפוצים לאולם התצוגה של מוצרי האמבט והכלים הסניטרים.