איטום גגות: מונחים בסיסיים

איטום גגות: מונחים בסיסיים

החורף בישראל הוא לא קשה בטח אם אנחנו מסתכלים על חורפים באירופה או בארצות הברית. אז נכון כמעט ולא יורד בישראל שלג וכמעט שאין סופות רציניות, אך בכל הזאת הגשם שיורד בחורף יכול לגרום לנזקים חמורים לבתים שלנו. עלינו להבין כי רטיבות בגגות יכולה להוביל לנזק ניכר ולכך שאנו ניקלע לבעיה קשה ביותר. כאן נכנס לתמונה הנושא של איטום גגות. באמצעות האיטום אנחנו יכולים להבטיח כי לא ניקלע לבעיות של רטיבות ולעובש ונוכל לחיות באיכות חיים גבוהה הרבה יותר. כחלק מכך קראנו לרשימה איטום גגות: מונחים בסיסיים בכדי שתבינו את הנושא לעומק ותוכלו לדעת מה הם האפשרויות העומדות בפניכם.

>>> קבלו ייעוץ מקצועי מהמומחים באיטום גגות באתר http://itum5.co.il

  • יריעות ביטומניות – הדבר הראשון שהחלטנו להזכיר כאשר אנחנו מדברים על איטום גגות: מונחים בסיסיים הוא איטום באמצעות יריעות ביטומניות. בשיטה זו בשימוש של אמצעים מתוחכמים מדביקים יריעות על גג הבית שלכם ומבטיחים באמצעות ניקוז נכון כי המים לא יכנסו אל גג הבית שלכם. זוהי שיטה מצוינת בעלת יתרונות רבים והיא אחת המבוקשות ביותר שיש בתחום האיטום.
  • זיפות – שיטה נוספת אשר חייבים לכלול כאשר אנחנו מדברים על איטום גגות: מונחים בסיסיים היא זיפות. באמצעות שיטה זו אנחנו מזפתים את הגג וכך אוטמים אותו. לאחר הזיפות יש לסייד את הגג כל שנה. עלינו להדגיש כי מדובר בשיטה ישנה ופחות מומלצת אל מול השיטות החדשות וכדאי לכם לשקול לבחור בשיטה אחרת.
  • איסכורית – לרוב איסכורית תהיה מפח מגלוון בעל שתי שכבות שביניהן חומר איטום. האיסכורית אינה מתאימה לכל מבנה אך היא לרוב תהיה זולה יותר מפתרונות איטום אחרים. לרוב אנחנו נראה את האיסכורית במבנים חקלאיים ולא במבני מגורים.
  • התזה – מדובר בשיטת איטום מתקדמת ביותר המשתמשת במכונה מיוחדת המתיזה חומר על הגג וכך אוטמת אותו בצורה איכותית וטובה. זוהי נחשבת שיטה מצוינת בעל יתרונות רבים והיא מומלצת ביותר. השיטה מחזיקה מעמד למשך זמן רב ביותר והיא אינה דורשת צוות רחב שיבצע אותה וזהו אחד היתרונות הגדולים של שיטה זו.