ניקיון דירה חדשה מקבלן – המלצות ומידע

ניקיון דירה חדשה מקבלן – המלצות ומידע

בשעה טובה ומוצלחת, קניתם דירה חדשה מקבלן ואתם ממש עוד מעט עוברים לגור בבית החדש. אין דבר יותר מרגש ממעבר לבית חדש ולכן כדאי לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע כל מפח נפש אפשרי בתהליך המרגש. יתכן שאתם עוברים בפעם הראשונה לדירה משלכם ויכול להיות שכבר צברתם ניסיון כשעברתם מדירה שכורה אחת לבאה אחריה, בכל מקרה הדבר החשוב ביותר שעליו אסור לכם לוותר זה הזמנת חברת ניקיון מומלצת שתבצע עבודה יסודית ותוציא את המקסימום מהפוטנציאל של הדירה. ניקיון דירה חדשה על ידי חברה מקצועית, תאפשר לכם מעבר חלק ורגוע מבלי לקחת סיכונים מיותרים להפתעות בלתי רצויות בדרך.

זוכרים את כל המטלות

לאחר תקופה ארוכה שאתם גרים בדירה שלכם, אתם עומדים לעבור למקום חדש וזה לא ממש משנה מה הסיבה למעבר. גם אם קניתם דירה חדשה וגם אם אתם רק עוברים לדירה שכורה אחרת, כך או כך אתם מתחילים עכשיו את תהליך ההעברה שהוא ארוך ומתיש למדי, אך בסופו של דבר גם מלא סיפוק. תהליך של העברת דירה כולל ארגון של עשרות פרטים קטנים, כמו גם ארגון של כל חפצי הבית ואריזה בטוחה שלהם, כך תוכלו לאפשר את ההובלה של כל הפריטים לדירה החדשה באופן בטוח. אבל יש דבר אחד נוסף שפעמים רבות נזכרים בו רק ברגע האחרון – כל מעבר לדירה חדשה מצריך גם ניקיון יסודי שכדאי להספיק לעשות אותו לפני שמעבירים את הציוד לדירה.

למה להזמין חברת ניקיון בתים ?

הסיבה העיקרית שבגינה כדאי לכם להזמין חברת ניקיון בתים ולא להתמודד עם הניקיונות לבד, זה עומס המטלות והסידורים שבהם אתם צריכים לטפל בעת כניסה לדירה חדשה. צריך לרשום את הגז, החשמל והארנונה, צריך להעביר את כתובת הדואר ועוד הרבה משימות שלא משאירות זמן פנוי מיותר. אם תזמינו חברת ניקיון בתים שתבצע את הניקיון במקומכם, תוכלו להתפנות לכל יתר המטלות והמעבר שלכם יהיה הרבה יותר קל ונוח.

מעבר לזה, חברת ניקיון בתים מגיעה עם ציוד מתקדם שמאפשר ניקיון יסודי שלא תצליחו לבצע בכוחות עצמכם. ניקיון דירה חדשה לרוב מתבצע כשהבית ריק ולכן חברת הניקיון גם יכולה לפעול בקלות רבה יותר וכך להביא לתוצאות מרשימות מאוד. עדיף לכם לא לפספס את ההזדמנות הנהדרת ולהזמין ניקיון דירה חדשה אצל חברת ניקיון מומלצת ומקצועית שתספק לכם את כל היתרונות שיהפכו את המעבר ממתיש למהנה.

מצב הדירה לפני המעבר

לפני שאתם עוברים דירה, חשוב מאוד לבדוק את מצב הדירה ולהתכונן בהתאם למצבה. יש לא מעט מקרים שבהם ניקיון דירה חדשה יכול להזכיר מצב של ניקיון אחרי שיפוץ, מאחר ותהליך הבניה של דירה חדשה מצריך עבודה של המון בעלי מקצוע ואף אחד מהם לא טורח לנקות אחריו ולהשאיר את המקום נקי ומוכן למעבר הדיירים. ברוב המקרים של ניקיון דירה חדשה מקבלן, תגלו שהדירה זקוקה להרבה יותר מרק ניקיון יסודי שגם עוזרת בית יכולה לעשות בצורה יעילה. סביר להניח שהרצפה תהיה מכוסה באבק ואולי יהיו גם כתמים קשים שנשארו כתוצאה מעבודות הצבע, התקנת ארונות המטבח, התריסים או החיפוי של הקירות.

מאחר ולפני המעבר תרצו לוודא שמחכה לכם מרחב מגורים נקי ואסטטי, רק חברת ניקיון מומלצת תצליח להבריק את הדירה החדשה ולהתאים את סוג עבודות הניקיון כאילו היה מדובר בניקיון אחרי שיפוץ או כל מטלה מורכבת אחרת שמצריכה ציוד ניקיון מקצועי וצוות עובדים מנוסה.

איך מבצעים ניקיון דירה לפני כניסה ?

ההבדל העיקרי בין ניקיון אחרי שיפוץ ובין ניקיון דירה חדשה לפני כניסה, זה השלב המקדים של פינוי הדירה משאריות של חומרי עבודה. במקרה של ניקיון אחרי שיפוץ סביר להניח שעבודת פינוי האבק ושאריות החומרים תהיה קצת יותר קשה ומורכבת מאשר בניקיון דירה חדשה, אך ברגע שמסיימים את הפינוי והכנת הדירה לניקיון – כל יתר השלבים זהים לחלוטין. חברת ניקיון בתים מספקת צוות עובדי ניקיון שבא לעשות כמה שיותר עבודה בכמה שפחות זמן, לכן אם יש בבית רהיטים וציוד שצריך לפנות כדי לנקות, את הזמן והעבודה שנדרשים לפינוי התכולה חברת הניקיון תכניס אל תוך שכלול המחיר הכללי של העבודה.

ניקיון בית חדש ללא תכולה

במקרה של ניקיון דירה חדשה מקבלן אין לכם כל התמודדות עם רהיטים ותכולה, לכן צוות עובדי הניקיון יכול להגיע ומיד להתחיל לנקות את הבית. נכון שישנו השלב הראשון של פינוי האבק והכנת השטח של הבית לניקיון, אך מעבר לזה אין כל מחסום שמונע שימוש בציוד כבד שאיתו אפשר לנקות יסודי ולהגיע לכל פינה באזורי הבית החדש. אם תרצו גם לעשות פוליש לרצפה של הבית, דבר מומלץ מאוד בכל ניקיון של דירה חדשה לפני מעבר, העלות שתקבלו אצל חברת ניקיון בתים עבור פוליש לרצפה בדירה חדשה מקבלן תהיה נמוכה בהרבה יותר מהמחיר הרגיל שכל חברת ניקיון מומלצת בדרך כלל גובה בעבור השירות.