שיפוץ רהיטים עשה זאת בעצמך – טיפים ועצות

שיפוץ רהיטים עשה זאת בעצמך – טיפים ועצות

פריטי הריהוט בבית שלנו מוסיפים לאווירה שיש בבית ולאיכות החיים שלנו. פריטי ריהוט שונים יכולים להיות יקרים מבחינה כספית ולא תמיד יש לנו כסף לרכוש פריטים חדשים ישר מהמדף. אם אנחנו רוצים ליהנות מפריטי ריהוט יפים ואיכותיים בבית שלנו אנחנו לא חייבים לקנות רהיטים יקרים מחנויות מותגים. אנחנו יכולים לשפץ לבד את הרהיטים שלנו או רהיטים יד שניה וכך להתאים אותם באופן אישי לטעם ולסגנון שלנו. שיפוץ רהיטים לבד לא חייב להיות עסק מסובך מאוד. לפעמים בשביל לשפץ את השולחנות, הארונות והכיסאות בבית שלנו כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לצבוע אותם בצבע אחר שיעניק להם זוהר וברק חדשים.

3 דרכים זולות ומשתלמות לשדרוג עיצוב הבית שלנו

יש הרבה מאוד פעולות שיכולות לאפשר לנו באופן זול ומשתלם לשדרג את עיצוב הבית שלנו בכלל ואיכות עיצוב הרהיטים שלנו בפרט לבד בכוחות עצמנו. 3 דרכים מומלצות במיוחד הן:

  • ניתן להדביק על פריטי ריהוט מעץ טפטים או בדים וכך לחדש את המרקם שלהם

 

  • ניתן למחזר את העץ של רהיטים ישנים, לפרק אותם ולבנות מהעץ שלהם רהיטים חדשים יש מאין. זה אקולוגי וזה מאוד אופנתי והכי חשוב יפה וזול!
  • אם אנחנו רוצים לחדש את שולחן האוכל שלנו או את ארון הבגדים שלנו אנחנו יכולים לשייף את העץ שלהם ואז לצבוע אותו מחדש.

שיפוץ רהיטים מהווה פעולה ששומרת על איכות הסביבה ומסייעת לנו לא רק לחסוך כסף אלא גם לשמור על כדור בארץ נקי.

טיפים מעשיים לשדרוג חסכוני של סלון הבית שלנו כך שהוא יהיה מעוצב ונוח

בכל מה שקשור לטיפים מעשיים לשדרוג חסכוני של סלון הבית שלנו הכי חשוב שכל הזמן ננסה לשלב בין עיצוב אסתטי ובין הנוחות האישית שלנו. שיפוץ רהיטים יכול לאפשר לנו להתאים את הרהיטים מעץ שיש לנו בסלון לסגנון שאנחנו הכי מתחברים אליו מבחינה אישית. אנחנו יכולים למשל להפוך כסאות ישנים לנוחים ואסתטיים יותר על ידי כך שנחבר עליהם בתפירה כריות ישיבה נוחות.