אוורר הבית בחסכון

אוורר הבית בחסכון

ימי הקיץ כבר כאן, ואם אתם מחפשים אחר הדרך לאוורר את הבית בחסכון, חשוב שתדעו כי כיום ישנם כמה דרכים לאורר ולצנן את הקיץ מבלי להוציא הרבה אנרגיה או לבזבז חשמל רב. אז כיצד מאוררים את הבית בחסכון? כמה טיפים בהמשך.

אם אתם רוצים לצנן ולארר את הבית בצורה חסכנית, חשוב שתדעו כי מלבד שימוש במזגן רגיל, ישנן כמה דרכים לצנן ולקרר את הבית בימי הקיץ החמים, ביניהן:

איטום הגג והמבנה – דאגו כי הבית יהיה אטום בין אם מדובר באיטום הגג על ידי זפת, איטום הבית בצורה נכונה כבר בתהליך הבנייה וגם איטום נכון יותר על ידי אנשי המקצוע שיכולים לבצע איטום במבנים קיימים. 

רישות הדלתות והחלונות – חשוב לאוורר את הדלתות והחלונות וניתן לעשות זאת על ידי רישות הדלתות והחלונות. התקינו רשתות על גבי החלונות ודלת רשת על גבי דלתות היציאה והכניסה. חשוב לשים לב כי הרשתות תקינות ובכך לאפשר כניסת אוויר צח וטבעי אל חלל הבית.

מאווררי תקרהמאווררי תקרה הם דרך נוספת לאורר את הבית. באמצעות מאווררים מסוג זה ניתן לחסוך באנרגי. כיום באמצעות מאווררי תקרה יכולים רבים ליהנות מטכנולוגיה ייחודית אשר באמצעותה ניתן לפזר את האוויר בחדר בצורה שווה או כזאת המותאמת אישית, ולקבל מאוורר תקרה מעוצב וכזה שניתן לשלוט בו באמצעות שלט חכם.

מזגן אינוונטר – דרך נוספת לקרר ולאוורר את הבית היא באמצעות מזגן אינוונטר. שימוש במזגן אינוונטר מאפשר לבצע חסכון באנרגיה וזאת בעיקר משום שהמזגן פועל רק לפי צורך והוא מווסת את הקור שלו בצורה חסכנית, תוך פיזור האוויר בצורה שווה. באמצעות מזגן מזוג זה ניתן לחסוך באנרגיה במידה רבה.

הקמת רשת צל – דרך נוספת לקרר את הבית היא באמצעות רשת צל. הקימו ציליה, רשת צל או פרגולה בעל הבית ותוכלו גם להוריד את הטמפרטורה בבית לפחות ב 2 מעלות, וגם ליהנות מצל בימי השמש החמים.