ספה יוקרתית מעור

ספה יוקרתית מעור

ספה יוקרתית היא ספה שמקדישים לה הרבה מחשבה וזמן. חשוב לעשות את הבחירה הנכונה כיוון שהיא הולכת לשרת אתכם זמן ארוך בחדר המגורים שלכם. יש היום מגוון רחב של ספות עם גוונים, טקסטורות ובטווחי מחירים שונים והחשוב מכל הוא לדעת להתאים את הספה לסגנון של הבית שלכם.

כל החלטה בדבר הספה היוקרתית שתבחרו מצריכה לעבור את חוות הדעת של שאר דיירי הבית, באם מדובר בבוגרים. יש מבחר של ספות בגוונים שונים, גם הצורה של הספה יכולה לנוע בין ספת עור עגולה לבין ספות עם פינות חדות, יש ספה פינתית שמספקת מקום רב בחלל או ספה שמיועדת לאמצע החלל ועוד. את ההחלטה תקבלו לפי התנאים בחלל, בהתאם לגוונים ולחומרי הגלם של שאר הריהוט ולפי הסגנון העיצובי.

ספה שמתכתבת עם העיצוב                                                                                                                

כפי שנאמר לעיל אחד הקריטריונים לבחירת ספה היא ההתאמה שלה לעיצוב הכללי של הבית. במידה והעיצוב הוא כפרי, הבחירה לספת עור תהיה שונה מאשר עיצוב בית שהוא מודרני וכו'. לעיצוב שהוא יותר כפרי תתאים ספה מעור מעובד כמו זמש, לעיצוב בסגנון מודרני תתאים ספה שהיא מבד או במידה ורוצים לשמור על יוקרתיות בחלל, ניתן גם למצוא ספות עור שחורות שמקרינות הרבה יוקרה ואלגנטיות. 

ספת עור מרשימה                                                                                                                        

הבחירה של החומר ממנו תהיה עשויה כל ספה מעור יוקרתי לסלון תלויה גם במפגש שלכם בעבר עם ספה או כורסת עור, רצוי לבחור בספה או בכורסא מעור דומה למה שהיה לכם בעבר. כמו כן, גם בחנות ובאולם התצוגה חשוב שתחושו את העור ותרגישו בו, תשבו עליו ותבדקו עד כמה הוא נוח ורך. ספות עור יוקרתיות הן ריהוט שהעלות שלהן גבוהה, אך הן ללא ספק מוכיחות את עצמן לאורך הזמן בנראות שלהן, בעמידות ובנוחות שלהן.

ספות עור יוקרתיות מתאימות לחלל מוקפד ומעוצב למשעי, הן מכתיבות את הסגנון העיצובי של החלל ולעיתים רצוי לא להעמיס את החלל בהרבה חפצים כיוון שהן דומיננטיות. ספה מעור מספקת את הרושם הדרוש לכל רושם הראשוני, ולעיתים די בריח ובניחוח שלהן על מנת להיווכח ביוקרה שהן מעניקות.