מערכות חימום רצפתי – כיף לחמם את הבית

נראה שמערכת החימום הרצפתי הוא אולי טרנד שבקרוב יחלוף, אבל זה לא הולך לקרות בקרוב. חלק מהותי ממערכת החימום המוצעת עבור בית עסק או בית מתוך מערכת החימום הרצפתי.

חימום תת רצפתי

מערכות חימום רצפתי הן מערכות חימום יעילות, אמינות ובעלות חסכון רב. במערכת חימום אחרת לא אפשרי כמעט לחסוך באנרגיה אבל במערכת חימום רצפתי ישנה גישה לחמם מתחת לרצפה וכך חלל שהמקבל חימום מקבל אווירה אחידה, לא יבשה ונעימה.

היתרון במערכת חימום תת רצפתית הוא היכולת המופלאה לחמם בחללים בהם ישנה תקרה גבוהה שאינה מסוגלת לקבל חימום על ידי מערכות הסקה אחרות.

מערכת חימום הפועלת וקיימת על בסיס מערכת חימום רצפתי הינה מערכת חימום רצפתי. מערכת זאת היא המערכת הכי וותיקה בענף החימום. על בסיסה צינורות סגורים מפלסטיקק או מאלומיניום שבתוכם תנועה של מים חמים שמפעילים את החימום עבור הרצפה מתחתיה הם בהתקנה.

מערכות חימום רצפתי מסתייעת במשאבת חום, זו השיטה הכי טובה ונפוצה לחימום כיום בשוק ההסקה והמערכת גם כוללת תרמוסטט המאפשר כיוון עצמת החימום הרצפתי בכל מקום בו הוא מותקן, הבידוד המיוחד דואג לבודד רצפה מהמערכת וכך החום גם נשמר.

למערכת החימום הרצפתי ישנה הצלחה בחימום שלא מיביש את האוויר. חימום מהסוג הזה יוצר אווירה אחידה המעניקה בריאות, בטיחות ואחדות בצורה מקסימלית בכל עניין השדות המגנטיים החשמליים, שאר הנושאים המסוכנים וקרינה אליהם אנחנו נחשפים בשיטות החימום במערכות האחרות.

עלות הקמה של מערכת כזאת היא זולה בצורה יחסית למערכת שבבסיסה צינורות חשמל מחוממים, לעומת מערכת המבוססת על צינור מים. כדאי לקחת בחשבון כמובן עלויות תפעול.

הבידוד הוא החבר הכי טוב של המערכת

לבידוד בפרט יש תפקיד חשוב ומהותי אם הבידוד לא מותקן בצורה נכונה. אם אתם נמצאים בתוך בניין החימום יכול לזלוג לקומה מתחת ואף לחמם את היסודות של הבניין, יכול להגרם גם נזק ליסודות וגם החימום יחמם חללים שהוא לא אמור לחמם.