שולחן מנהלים

שולחן מנהלים

בשל שעות העבודה המרובות אותן מעבירים עובדים במשרד כיום, החשיבות להשקעה בשולחן מנהלים איכותי המתאים למבנה הגוף הולכת ועולה. שולחן מנהלים איכותי הוא כזה המתאים למספר גורמים. ראשית, יש לוודא כי מדובר בשולחן מנהלים המתאים לסוג העבודה: שולחנות מעוצבים בצורות שונות על מנת להתאים לצרכים מגוונים: קיום ישיבות, עבודה על מחשב, מילוי טפסים, הסכמים על חוזים ועוד. שולחן מנהלים קטן או גדול מדי, או שולחן כזה שאינו כולל מספיק מקומות אחסון המתאימים לצרכים של המנהל, עלול ליצור בלגן ולהקשות על העבודה השוטפת.

גורם נוסף אליו יש להתייחס בבחירת שולחן מנהלים הוא הגובה שלו. אמנם, תמיד ניתן לכוון את גובהו של כסא המנהלים אבל את גובהו של השולחן לא תמיד ניתן להתאים לגובה הגוף ולכן חשוב ביותר לבחור מבעוד מועד שולחן שגובהו מאפשר הנחת ידיים בנינוחות על השולחן, בין אם לצרכי הקלדה, בין אם לצרכי כתיבה, עריכת שיחות טלפון או כל צורך אחר.

הקפדה על היצרנית

יצרנית שולחן המנהלים היא פרמטר משמעותי אליו יש להתייחס בעת בחירת השולחן. כיום ניתן למצוא אינספור מוצרים המיוצרים מחומרים לא איכותיים, בסדרות גדולות, שלא עברו בדיקה ויצאו לשוק ברמה ירודה. שולחנות אלו עתידים להחזיק מעמד זמן מועט תוך בלאי מהיר.

הודות לעושר הקיים כיום והטכנולוגיות המתקדמות המושקעות בעיצוב רהיטים למשרד, תוכלו למצוא אינספור אפשרויות לשולחנות מנהלים בעיצובים שונים ובסגנונות מגוונים. ההתאמה של השולחן למשרד הינה בעלת חשיבות ייצוגית. שולחן מנהלים קטן מדי או גדול מדי יכול ליצור מראה דחוס או מראה מנוכר. לפיכך, בעת בחירת השולחן חשוב לקחת את מידות המשרד ולהתאים לו את המידות של השולחן. 

אופי המנהל

אופיו של המנהל הוא אולי הפרמטר החשוב ביותר בו יש להתחשב בבחירת שולחן מנהלים. מנהלים מסוימים הם תזזיתיים ואחרים רגועים ואינם נוטים לתזוזה רבה, מנהלים מסוימים מפוזרים ואחרים מסודרים. המשותף לכולם הוא העומס הרב של העבודה ותחומי האחריות. לפיכך, כל מנהל צריך לשקול את ההעדפות האישיות שלו ולהעדיף את השולחן התואם את כל הפרמטרים הרלוונטיים לבחירת השולחן האידאלי.