מאוורר תקרה לגינה

מאוורר תקרה לגינה

המציאות הישראלית מביאה עמה לא מעט תנאים מיוחדים ולא קלים לעתים רבות. הקיץ הישראלי ידוע בהיותו חם, לח ומקשה על התפקוד היומיומי. בימי הקיץ כל הישראלים מסתגרים בבתיהם ומפעילים את המזגנים על הטמפרטורה המינימלית למשך שעות ארוכות. בשנים האחרונות הולכת ועולה המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה ועל צמצום בצריכת חשמל. יתרה מכך, רבים נעשים יותר מודעים לחסרונות של הפעלת מזגן, ביניהם ייבוש האוויר בחדר, הצריכה הגבוהה של החשמל וכן חוסר הגמישות בטמפרטורה – ויצירת אוויר שהוא תמיד קר או חם מדי.

היציאה לגינה בימי הקיץ החמים הופכת להיות בלתי נסבלת כשלעצמה. רבים מעדיפים להזמין חברים ולהישאר בתוך הבית ורק לא לסבול את החום שיש לישראל להציע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הולכת ומתחזקת מגמה של ייצור מאווררי תקרה לחללי חוץ. מאוורר תקרה לגינה או לחצר הוא הפתרון האידאלי לישראלים שלא רוצים לקנות מזגן נייד בשל הבזבוז הקיים בהוצאה זו, ועדיין לא רוצים לוותר על הנאה מישיבה בגינה ביום החופשי מהעבודה.

מאוורר תקרה לגינה הוא בין ההמצאות הגאוניות והיותר שימושיות שהומצאו בשנים האחרונות. ההמצאה גאונית בשל השילוב של פשטות, פונקציונליות והתאמה לצרכים קיימים של ישראליים, בלי לעלות הון תועפות. בלי לוותר על היציאה מהבית, בלי לוותר על הזמנת אורחים ובלי להסתגר בחללי פנים – מאוורר תקרה לגינה מאפשר יציאה החוצה וישיבה ממושכת לארוחה או לאירוח חברים, כשכל הזמן הזה מאוורר התקרה דואג לייצר תנועה של אוויר ומשבי רוח נעימים היוצרים בריזה ממלאת חיים. 

מאוורר תקרה לגינה ניחן במאפיינים המעניקים לו עמידות ואפשרות ליצור אווירה נעימה למשך שעות ארוכות. שלא כמו מאוורר רגיל, מאוורר תקרה לגינה עמיד בפני פגעי מזג האוויר, עמיד לתנאים של לחות גבוהה, רטיבות או משקעים שונים כמו גשם, שלג, ברד ואחרים. המאוורר לא יתקלקל בעקבות חשיפה לרטיבות ויחזיק מעמד היטב גם בימים החמים ביותר. הודות למאפיינים המיוחדים שיש למאוורר תקרה המיועד לגינה, ניתן ליהנות מאוויר נעים וזורם גם בימים החמים ביותר של השנה ולהבטיח שעות ארוכות של בריזה טובה ומפנקת.