השוואת משכנתאות, למה זה הדבר הכי מסוכן שאתם יכולים לעשות.

השוואת משכנתאות, למה זה הדבר הכי מסוכן שאתם יכולים לעשות.

אם יש טעות אחת שהאזרח הרגיל נוהג לעשות בכל הקשור למשכנתא, טעות שגורמת לבנק פשוט לגחך היא נושא השוואת המשכנתאות. אנשים רבים חושבים שאם הם יגשו לבנק ויגידו לו אבל חבר שלי מקבל ריבית כזאת או כזאת, הבנק מיד יגיד אין בעיה קבל גם אתה כאילו מדובר במנוי לחדר כושר או לחברת כבלים שנאבקת בציפרוניים על כל לקוח. למשכנתא חוקים משלה ולבנק? לבנק יש את הכח, בסופו של יום אל תשכחו שאתם צריכים אותו הרבה יותר ממה שהוא צריך אתכם. במיוחד בכל הקשור לרכישת דירה.

 

אז מה בעצם קורה?

 

אנשים סוגרים דירה בשעה טובה, אחרי סבב ארוך בלתי נגמר הם מוצאים את הנכס שהם אוהבים, מתיישבים למשא ומתן וסוגרים מחיר שמוקבל על כל הצדדים. ואז, אחרי שיש את ההון הראשוני, צריך לפנות לבנק כדי לקחת משכנתא נכון? מה עושים מרבית האנשים? מתחילים להשוות משכנתאות עם חברים. הרי עם חברים קיבלו תנאים כאלו ואחרים אין סיבה שגם אתם לא תקבלו אותם לא? לא.

 

התנאים משתנים מאדם לאדם.

 

לבנק ממש לא משנה מה החברים שלכם קיבלו. הנה מספר אלמנטים שאתם צריכים לקחת בחשבון שמשפיעים על המשכנתא באמת.

 

מה אתם מוכנים לעשות עבור הבנק- אתם לקוחות וותיקים או לחלופין מוכנים להעביר את החשבונות שלכם לבנק הנוכחי? זה יכול לעזור לכם בקבלת התנאים.

 

אזור המגורים- זה בסדר שגם אתם וגם החברים שלכם ביקשתם את אותו הסכום, אבל הם ביקשו את המשכנתא שלהם על אזור מסויים ואתם על אזור אחר. זהו גם נתון שנלקח בחשבון. בדיוק כמו עיר המגורים, גודל הנכס, המשכורת המשותפת שלכם, ועוד פרמטרים שרלוונטים לכם ואין להם שום קשר לחברים שלכם.

 

איך מקבלים את התנאים הכי טובים?

על מנת לזכות בתנאים הכי טובים, אתם צריכים איש מקצוע שילווה אתכם לכל אורך התהליך. האינטרס שלו יהיה אך ורק אתם והוא ידאג להשיג מהבנק תנאים שאתם עצמכם לא הייתם יכולים. תפסיקו להשוות ותיעזרו באיש מקצוע.