עיצוב גינות אקולוגי: איך עושים את זה?

עיצוב גינות אקולוגי: איך עושים את זה?

אנחנו משקיעים משאבים עצומים בכדי להבטיח כי לילדים שלנו יהיה עתיד טוב ובמסגרת זו אנחנו שולחים אותם ללימודים, משקיעים בחינוך שלהם, מספקים להם סביבה תומכת ודואגים לכל מחסור ובעיה שיש להם. אך יש מקום אחד שבו רובנו לא משאירים לילדים שלנו עתיד טוב וזה בדאגה לכדור הארץ. רובנו לא מוטרדים מן הזיהום העצום שיש היום במדינה וסביר להניח כי כאשר הילדים שלנו יהיו בוגרים הם יחיו בסביבה הרבה פחות בריאה וטובה ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. שימו לב דאגה לסביבה לא מחייבת אותנו לצאת אל להפגנות או למחאות אלא אנחנו צריכים בבית הפרטי שלנו לנקוט מעשים אשר ישפיעו על הסביבה. כך עיצוב גינות אקולוגי הוא הדרך שלנו לדאוג לסביבה ולשפר אותה בצורה נרחבת. כך בפינה הקטנה שלכם אתם יכולים לחולל שינוי אמתי אשר ישפיע על הילדים שלכם ועל כדור הארץ שלכם.

כיצד חומרי הדברה מתקשרים אל גינה אקולוגית?

אז מה היא בעצם גינה אקולוגית? ומדוע אנחנו צריכים לתת עליה את הדעת? אם כן אתם צריכים להבין כי גינה אקולוגית היא גינה אשר לא נעשה בה שימוש בחומרי הדברים כימיים. עליכם להבין כי חומרים אלו מזיקים הן לבעלי החיים והן לבני האדם וזהו יתרון עצום של הגינה האקולוגית. אז כיצד מטפלים במזיקים ובצמחים וכיצד מוודאים כי הגינה שלנו תתפתח? התשובה היא שיש לעשות שימוש בחומרי הדברה אקולוגיים אשר הרבה יותר בריאים ולא מזיקים לסביבה. כך אתם יכולים לראות כי גינה אקולוגית היא דבר נפלא המאפשר לכם לשהות יחד עם הילדים בגינה מבלי לפחד שמא הילדים יחשפו לחומרים לא בריאים.

שימו דגש גדול על בחירת הצמחים לגינה

בחברת גינות פור יו מחדדים שכאשר אנחנו מדברים על גינה אקולוגית אנחנו חייבים לשים דגש על בחירת הצמחים בגינה. בחרו צמחים אשר מתאימים לאקלים הישראלי ואשר בית הגידול הטבעי שלהם הוא ארץ ישראל וכך תבטיחו כי הגינה תתפתח בצורה היפה ביותר במינימום השקעה ועבודה מצדכם.