כיצד תדעו לבחור את קבלן השיפוצים שלכם

כיצד תדעו לבחור את קבלן השיפוצים שלכם

שיפוץ הבית הדירה או כל מבנה, הוא תהליך שדורש המון אנרגיה, הוא משנה את שגרת החיים וככל שהוא אורך יותר זמן  – כך הוא מקשה על התנהלות יום יומית תקינה.

עם זאת בבחירה נכונה של קבלן שיפוצים בירושלים או בכל מקום, ובחירה של קבלן טוב מקצועי ויעיל, תוכלו לעבור את התהליך הצורה נוחה ומהירה יותר, כמו גם מקצועית הרבה יותר, ובכך תוכלו גם ליהנות מדירה משופצת וכזאת שערכה עלה עקב השיפוץ, לגור ולחיות בסביבה נעימה יותר אשר מתאימה לצרכים שלכם.

כיום ישנם שלל קבלני שיפוצים, בין אם בירושלים לבין אם בצפון, במרכז או בדרום אשר מציעים את שירותיהם.

אבל כיצד מבין שלל קבלנים בוחרים את איש המקצוע בטוב ביותר? הנה כמה דגשים לבחירה:

תחקיר אודות הקבלן – נסו לקבל המלצות על קבלן שיפוצים בירושלים שיהיה טוב, אמין ומקצועי. נסו לבדוק גם באתרי האינטרנט של הקבלים השונים כמו גם ברשתות החברתיות דרך המלצות כיצד נראות עבודות השיפוץ של הקבלן, מהי מידת שביעות הרצון של הלקוחות, כמו גם שחשוב לקבל אודותיו ואודות המקצועיות שלו מידע אובייקטיבי. בכך תוכלו לבצע בחירה משוכלת ונכונה.

בחירת חומרים ובדיקת איכות – אל תתפשרו על איכות החומרים שהקבלן עובד עמם כמו גם איכותם ומקצועיותם של אנשים המקצוע שעובדים עם הקבלן. שימו לב כי הוא עובד עם חשמלאים מנוסים, צבעים טובים, אינסטלטורים מעולים ושלל אנשי מקצוע מנוסים ולא "חאפרים".

וותק וניסיון – בחרו קבלן שיש לו וותק בתחום כמו גם ניסיון. קבלנים כאלה יוכלו לאפשר לכם שלל פתרונות יצירתיים לכל מטרה, כאשר באמצעות וותק וניסיון בתחום הם יכולים לייצר עבורכם פתרונות שיחסכו לכם כסף רב.

ביטוחים מתאימים – חשוב לוודא כי לקבלן ישנם את כלל הביטוחים המתאימים לביטוח של הקבלן עצמו כמו גם של עובדי הקבלן בזמן העבודה. ביטוח תאונות עבודה, ביטוח תאונות אישיות ותשלומים לביטוח לאומי – חייבים לחול על הקבלן וזאת כדי שאתם במידה של חלילה תאונה: לא תסתבכו עם הוצאות אסטרונומיות.

חוזה עבודה  מסודר– כדי לוודא כי הקבלן עובד כחוק וכי יש לו את כלל האישורים כמו גם כדי לעגן את תכנית העבודה מולו, יש לחתום על חוזה מול הקבלן. וודאו כי אתם עובדים עם הקבלן בשיטת השלבים בו מתבצע תשלום לאיש המקצוע לאחר ביצוע והשלמת כל שלב בעבודות השיפוץ: בכך לא תמצאו עצמכם נותרים עם שיפוץ שאינו גמור. כדי להיות על הצד הבטוח תמיד מומלץ לבקש מאיש מקצוע או מעורך דין מנוסה לעבור על החוזה כדי לבדוק שאין בו 'מוקשים' או סעיפים מוזרים.

השוואה בין הצעות מחיר – חשוב לקבל הצעת מחיר שכוללת את כל עבודות השיפוץ ולא משתנה עם העבודה ועם הגעת אנשי המקצוע לדירה: בצעו השוואת מחירים בין שלל הצעות ולאחר ממכן בחרו את קבלן השיפוצים המתאים לכם ואת אנשי המקצוע שיכולים להתאים לצרכים שלכם, וודאו כי הם אמינים בעינכם וכי התשלומים , לוחות הזמנים וההוצאות מתאימות לתקציב ולציפיות שלכם. בכך תוכלו לאגד את כלל השיפוץ להצלחה גדולה וללוח זמנים נכון ויעיל.