ייעוץ היתכנות תמ"א 38 באמצעות המומחים של אנגלאינווסט

ייעוץ היתכנות תמ"א 38 באמצעות המומחים של אנגלאינווסט

בזמן האחרון אנו עדים לכך שרעידות אדמה הן אכן דבר שיכוללקרות גם במדינת ישראל, והדבר היה הכי בולט בכל הערים שנמצאות על הקו הסורי אפריקאי שמועד לרעידות אדמה ביתר שאת על פני אזורים אחרים. כל הבניינים הישנים היו כאלה אשר ספגו את התזוזות בצורה יותר בולטת מכל היתר, וכאן הגיע הזמן לעשות את השינוי הנדרש ולהכין בזריזות רבה את כל הבניינים המיושנים שהיסודות שלהם מחייבים פרויקט תמ"א 38 במהרה. יש כל מיני סוגים של תמ"א 38. ׁׁ(קראו הסבר על תמ"א 38 באתר של אנג'לאינווסט) וכדי לבחור את התוכנית הנכונה זה חשוב להיוועץ עם אנשי אנגלאינווסט שלהם יש את הניסיון הרב בתחום זה, טרם הפעולה.

החשיבות של תמ"א 38

יש אנשים אשר פחות מבינים בצורך הזה של תוכנית תמ"א 38 עבור הבניינים הישנים בארץ, אבל הם לא ממש מהנדסים ולכן הם לא במקום הזה של הבעת דעה לגבי מה שיכול להציל חיי אדם, כאשר בניין ישן נשאר ללא יצירה של תמיכה ראויה בשעה שבה יכולה להתרחש רעידת אדמה.

החשיבות של פרויקטים מסוג תמ"א 38 בכל השכונות הישנות שבהן ישנם בניינים בני עשרות של שנים היא קריטית, וזו הסיבה אשר מביאה כל הזמן עדכונים  על ידי המדינה שמסייעים לדיירים ולקבלנים לקדם כמה שיותר תכוניות שכאלה לטובת האנשים והסביבה. יותר בניינים עמידים ובאותה ההזדמנות שדרוג של בניינים מבחינת ההתחדשות החשובה.

סיפור הצלחה ע"י מאמץ של קבוצה שלמה

לפני שכבר מתכננים איך כל הבניין ייראה לאחר שמבצעים הוספה של מעלית, שדרוג של הלובי ויצירה של מעטפת יותר יפה צריכים לבצע בדיקה של היתכנות הפרויקט בכל בניין ובניין שבו עולה הבקשה. לשם כך צריכים לעבוד מול חברה שכבר יש לה רקורד עשיר בניהול של פרויקטים מסוג תמ"א 38 ופינוי בינוי, חברת אנגלאינווסט היא כזו אשר יכולה להציע את הבדיקה המעמיקה לגבי מסלול התמ"א האפשרי והכי מומלץ לפי כל סוג של בניין והסביבה שבה הוא נמצא. ישנם פרויקטים שבהם יבוצע רק חיזוק של הבניין וישנם פרויקטים שבהם יבוצעו תוספות אחרות, שוב בהתאם למבנה הספציפי.