לעבור דירה

לעבור דירה

אירוע של מעבר דירה יכול להיות מרגש מאוד. זה יכול להיות מעבר של משפחה עם ילדים, זוג או פנסיונרים שהחליטו להתרחק מהעיר. היות שמדובר על אירוע שכרוך בפעולות רבות, רצוי לפנות לאנשי מקצוע שיבצעו אותן למעננו על הצד הטוב ביותר. הובלה של דירה היא אמנות לשמה וישנם דברים רבים שצריך לדעת וליישם בשטח. לעיתים דרוש אפילו כושר אלתור, חשיבה מהירה וניסיון.

הובלות דירה מתבצעים על ידי אנשים מיומנים שכבר התנסו בהובלות במהלך תקופה ארוכה. פניה לאנשים הלא נכונים עשויה להביא למפח נפש גדול שכן לא כל אחד יודע כיצד לטפל בציוד בצורה נכונה. עדיף שלא לערוך ניסויים בנושא ולפנות רק לחברה מוכרת וידועה.

איך לארוז את הדירה למעבר

מעבר דירה עשוי להתמשך על פני כמה שבועות. האריזה הינה חלק בלתי נפרד מהתהליך וכדאי לייחס לו חשיבות רבה:

  • ראשית יש להשיג קרטונים רבים לאריזה בגדלים שונים ורצוי כמה שיותר נקיים. חברת ההובלות יכולה לסייע לכם בזה ולארגן לכם קרטונים. בכל מקרה לא מומלץ לעשות שימוש בקרטונים שהיה בהם מזון, הם עלולים לגרום לנזק ולריחות לא נעימים לציוד שלכם.
  • את הציוד יש להתאים לחוזק של הקרטונים. לא כדאי לארוז ציוד כבד בקרטונים שלא מתאימים לכך שכן הם עלולים להתפרק בהובלה.
  • כדאי למספר את הקרטונים הארוזים ולרשום עליהם בפירוט מה הם מכילים. בנוסף חשוב לסמן קרטונים שמכילים חפצים שבירים, צלחות וכלי חרסינה.
  • ספרים ודברים כבדים כדאי לארוז בקרטונים קטנים שכן הם בעלי משקל רב ויקשו על המובילים.
  • את החפצים שלהם אתם זקוקים באופן יומיומי השאירו לסוף וארזו אותם רק ביום שלפני ההובלה.
  • זו גם הזדמנות פז להפטר מכל מה שאתם לא זקוקים לו. את הדברים שאתם לא צריכים ניתן לתרום או להשליך לאשפה.

ומה עם השידה העתיקה של סבתא

את הרהיטים השאירו לסבלים, הם ידעו בדיוק כיצד לטפל בהם כך שלא ישברו או יינזקו במהלך ההובלה. כל חברת הובלות שמכבדת את עצמה מצוידת בחומרי אריזה איכותיים שמיועדים בדיוק למטרה זו. לאחר שההובלה תסתיים בלשום תוכלו להתרווח בביתכם החדש ולארגן אותו.