כיצד תלמדו על עיצוב דירת יוקרה?

כיצד תלמדו על עיצוב דירת יוקרה?

הידע וההיכרות עם כל מה שקשור למראה הפנים של דירת היוקרה האולטימטיבית נלקח לרוב ממגזינים, אתרים, ספרים, תכניות טלוויזיה וסרטים העוסקים בתחום הרחב של עיצוב הבית – house design – וספציפית יותר מתחום עיצוב הפנים לדירות – Interior Design.

המתעניינים בעיצובי פנים של דירות מתבוננים, לומדים את הטרנדים העכשוויים, שומעים הרצאות של מעצבי פנים מוכרים ומפורסמים, ואף פוקחים עיניים ומסתכלים על כל פרט בדירות שאליהן הם מגיעים כאורחים ומבקרים. ניתן גם לכוון במיוחד ביקורים שמטרתם התרשמות מעיצוב דירת יוקרה. למשל, במסגרת המיזם התרבותי התל-אביבי "בתים פתוחים", שבו ניתן לבקר בדירותיהם של אדריכלים ומעצבי פנים על-מנת להתרשם ממה שהמומחים יצרו. במקרים של מעצבי פנים או אדריכלים ניכר שהסנדלרים אינם יחפים, שכן מדובר בדירות מסוגננות שמתהדרות בבנייה מתוכננת ויצירתית במיוחד, ובכל הנוגע בעיצוב הפנים – אלו חלליהם הפנימיים של דירות ובתים שבהם נעשתה עבודת אמנות ייחודית (אולי לא לטעמכם, אבל בהחלט כזו הניתנת להערכה ומותירה רושם).

הדבר הניכר ביותר בבתי מעצבים הוא ההתעסקות בכל פרט, החל בגדול וכלה בקטנטן. מאחר שבתים לדוגמה הם בתי אדריכלים ומעצבים מוכרים, בדירות ובעיצובן הושקע כסף רב, ומשמעות הדבר היא שבהחלט ניתן ללמוד מהתבוננות שכזו איך נראה כיום עיצוב דירת יוקרה.

עיצוב דירת יוקרה – לראות, להתרשם, ליישם

הסתכלות בקנקן אינה מספיקה, שכן בסופו של דבר מתגוררים ומארחים בדירה או בבית שרכשתם, והיותו בעל ערך נדל"ני גבוה במיוחד לא תספק לדייריו נוחות ואסתטיקה, יופי ופונקציונליות גבוה, ובוודאי שלא ניתן יהיה להתגאות בדירה אם לא משקיעים רבות בעיצוב דירת היוקרה שלכם.

עיצוב דירת יוקרה כולל את חלוקת המבנה בתוכו ואת כל החדרים והחללים בבית. תשומת הלב העיצובית חייבת להינתן לכל: למעקות, לחלונות ולדלתות, לחדרי השירותים, למטבח, לסלון, לחדרי השינה, ועוד. אולם לא די בכך, וחובה להתייחס לפריטים שמכנסים הבית, לזוטות לכאורה אבל למה שמשפיע רבות על עיצוב דירות היוקרה. כל פריט טקסטיל, רהיט, תמונה, ואפילו אגרטל בדירה משנים את המראה שלה ואת המאזן העיצובי שלה. חובה לשים לב לכל דבר, ולהיות בעלי רגישות אמנותית והבנה. רק כך תעניקו לדירתכם או ביתכם עיצוב הראוי לדירת יוקרה שאפשר להתפאר בה, ושיכלה להיכנס לכל מגזין עיצוב מכובד. הכל מקרה מומלץ להיעזר בשירותי מעצבי פנים מנוסים ומוכשרים שייצרו בעבורכם עיצוב מדהים לדירת היוקרה שלכם.