החלפת צילינדר

החלפת צילינדר

בשלב בו אתם נדרשים לבצע החלפת צילינדר בדלת שלכם, רצוי מאוד שתאספו מידע על שיטות פריצה. בכל הקשור לצילינדר, מה שמעניין אתכם הוא שיטות של "פריצה שקטה", שהן פריצות שנעשות דרך פריצת הצילינדר והן הכי נפוצות היום.

החלפת צילינדר בדלת לאווה הכי מומלץ

בישראל פועלות בשנים האחרונות חברה אוסטרית מאוד ותיקה שנקראת אווה.זאת חברה שקיימת כבר כמאה שנה ומיצרת את כל הצילינדרים שלה במפעל בוינה. החברה הזאת ידועה במערכות הבטחון כחברה שהצילינדרים שלה הם בעלי רמות ההגנה הגבוהות ביותר נגד כל סוגי הפריצות השקטות. בארבעים שנה האחרונות הם גם מתהדרים בדגם שנחשב לטוב בעולם, צילינדר הקוד המגנטי, ה"אמ.סי.אס", שנמצא בשימוש ארגוני ביון ומבנים בעלי רגישות בטחוניות גבוהה בכל העולם.

למה אווה ולא כל השאר?

ההבדלי הכי משמעותיים שנותנים לאווה יתרון על כל הצילינדרים האחרים בזמן החלפת צילינדר נעוצים במנה הטכנולוגי של הצילינדר ובשיטת העבודה.

אם הרוב המוחלט של החברות המוכרות פה בישראל מיצרות צילינדרים בטכנולוגיה מיושנת וזהה שנקראת "פיני בית- פיני תוף", הצילינדרים של אווה בנויים אחרת טכנולוגית ואינם נפרצים בשיטות הפריצה הנפוצות שבעצם מנצלות את המבנה הפרימיטיבי של "פני בית- פיני תוף".

בנוסף, בכל הקשור לבקרות שכפול שנועדו למנוע זיוף מפתחות, אווה החברה היחידה בישראל ששלושה דגמים של צילינדרים שלה משוכפלים לא אצל המנעולן אלא רק בחברה. מה זה אומר? אם שדרגתם צילינדר ועשיתם החלפת צילינדר לאווה ואתם מעוניינים במפתח נוסף, אתם ניגשים עם כרטיס השכפול בלבד למנעולן שהוא חבר "הנבחרת של אווה", הוא מעביר את פרטי הכרטיס לחברה והשכפול פיזית מתבצע אך ורק בחברה. זה מגן עליכם מהעתקה פיראטית.