יתרונות של השקעות נדל"ן ביוון

יתרונות של השקעות נדל"ן ביוון

יוון הפכה בשנים האחרונות לאחת המדינות המפתחות ביותר בכל הנוגע לתרבות, כלכלה, היסטוריה, מוסדות חינוך, תחבורה תיירות ועוד.

לפי אתר new-greece, הפיתוח של המדינה חל בשל השקעה של מיליארדי דולרים ביוון על ידי האיחוד האירופאי  – מה שתרם רבות להתפתחות המדינה אך עדיין להישארותה מקום שכיף ונעים לחיות בו בעיקר בדירות או באזורים שבהם נראה כי הזמן עצר מלכת.

אם אתם רוצים לבצע השקעת נדל"ן, השקעות באתונה למשל על הפרק – חשוב שתבינו כי השקעה כזאת נחשבת טובה וכדאית ביותר בעיקר בשל היכולת לרכוש דירה במחירים אטרקטיביים באזורים מבוקשים באתונה או בשאר ערים בסביבה, כמו גם באיי יוון הקסומים, בזמן שישנו ביקוש רב לדירות ביוון בין אם מדובר בדירות להשכרה, למגורים קבועים כמו גם לחדיר אירוח ויחידות נופש.

אז מהם היתרונות הבולטים בהשקעה בנדל"ן ביוון?

כאשר אתם משקיעים במדינה מסוג זה ישנם כמה וכמה יתרונות הצפויים לכם, ביניהם:

עלות דירות זולה יותר – ביוון ניתן למצור דירות של 3  חדרים או אפילו וילות ובתים פרטיים במחירים של 50 אלף אירוע בממוצע. מה שמקנה רכישת נכס להשקעה כמו גם למגורים במחיר אטרקטיבי.

מיסים נמוכים – בניגוד לארץ, כאשר רוכשים דירה ביוון ניתן ליהנות מעלויות רכישה נמוכות יותר כמו גם מהעדר מיסוי כבד על הפעולה.

אורח חיים איכותי יותר – ביוון ניתן ליהנות מאורח חיים איכותי יותר ללא מצב בטחוני גרוע או מתיחות שנמשכת בכל זמן. ביוון אפשר ליהנות מהרוגע של הים, מאיכות חיים ושלל תרבות ולמידה.

עלות מחייה זולה – אם אתם רוצים ליהנות מכל מה שליוון יש להציע, תוכלו לעשות זאת בזול וזאת בשל עלות מחייה זולה הרבה יותר מהארץ. בשל כך גם יהיה לכם יותר ביקוש בהשכרת הדירה.

ביקוש רב – ביוון כפי שהזכרנו, מוסדות לימד, אוניברסיטאות, מוזיאונים, ושלל מקומות עבודה הפתוחים לאנשים מכל העולם ולכן הביקוש לדירה ביוון הינו רב.

הכנסה קבועה – דירה ביוון תאפשר לכם הכנסה קבועה ללא לקיחת משכנתא או הלוואות גדולות. בכך תוכלו הלינות מנכס שכולו שלכם ללא שעבוד לאורך זמן!