בדק בית מחיר

בדק בית מחיר

הבית שאתם עומדים לקנות נראה נהדר על פניו, בפנים יש צבע חדש, הברזים עובדים מצוין וגם המטבח לא מעורר כל צל של ספק שמדובר על בית מתוחזק ברמה גבוהה. אך אליה וקוץ בה, וקל מאוד להסתיר פגמים קלים וחמורים שהתיקון שלהם יעלה לכם כסף רב לאחר מכן. בדק בית מחיר הוא למעשה הדרך המתאימה ביותר שכדאי לנקוט בה על מנת להבטיח את תקינותו של הנכס שאותו אתם מתכננים לרכוש.

מה כולל בדק בית

כל נכס נדלן מכיל חלקים רבים, קירות, מרצפות, תקרות, מערכות חשמל ואינסטלציה ותחומים רבים נוספים. כאשר מתקיימת תקלה באחד מן התחומים הללו, היא בהכרח תגרור הוצאות כספיות גבוהות מטעם הדיירים שגרים בו. הניסיון להסתיר את המפגעים מביא את המוכר או המשכיר לפעול בדרכים יצירתיות מאוד על מנת להיפטר מההוצאות המשמעותיות ביותר.

בדק בית מחיר מדבר על הגעתם של אנשי מקצוע מנוסים (כל אחד בתחומו) אל הנכס וביצוע שלבדיקות מקיפות שיגלו את כל המפגעים באשר הם:

  • מערכת האינסטלציה עשויה להפוך לבעיה לא פשוטה כאשר מתרחשת נזילה או דליפה בתוך הקיר. ניתן לאתר את הדליפה על ידי שימוש באמצעים מתקדמים וכך להימנע מלקיחת האחריות על עצמכם.
  • גג דולף הוא בעייתי מאוד ואת הנזק מגלים בעיקר בעונת החורף כאשר מתחילים לרדת גשמים. בדיקה פשוטה תגלה אם האיטום של הגג הוא תקני ואיכותי.
  • סדקים בקירות יכולים להעיד על בעיה חמורה שעשויה להעיב על השימוש בנכס. מהנדס שיבחן את הסדקים יוכל להעריך במה מדובר.
  • אם הנכס מכיל מרתף או עליית גג, מומלץ לבדוק אותם בשבע עיניים ולא להתעלם מריחות מוזרים או כל דבר שנראה לכם חשוד.

בדק בית – כמה זה עולה

כל עבודה כרוכה בתשלום כל שהוא וכמובן שגם בדק בית הוא לא בחינם. אך יש לקחת בחשבון שההוצאה על נכס היא גבוהה בכל מקרה ועל כן חשוב לוודא שמדובר על נכס במצב תקין. בדק בית כמה זה עולה תלוי במצב של הנכס, במגוון הלקויות שבהם יתקלו בעלי המקצוע ובגורמים רבים  נוספים. המחיר יכול להיות כמה אלפי שקלים שיכללו בדיקה מקיפה של כל חלקי הנכס, הפקת דוח שמכיל את כל המפגעים וגם עזרה בפניה לגורמים שאמורים לתקן את הבעיות.

גם בית חדש עשוי להכיל הפתעות לא נעימות, ומומלץ לבצע בדק בית בכל מקרה על מנת להיות שקטים ולהיכנס לבית ללא כל חשש.