ציפוי מגן

ציפוי מגן

ציפוי מגן יש בתחומים רבים: לטלפונים, לרכב, לחלונות, למסך ועוד. זהו ציפוי ששומר על זכוכיות בצורה שלמה ומסודרת. כל יצרני ציפויי מגן דואגים לפרסם עצמם באתרי האינטרנט וכל אחד מציע ללקוחות את השיטה בה הוא עובד בתואנה שהיא הטובה ביותר שיש בשוק. ריבוי חברות היא לטובת הלקוחות וכל אחד יעשה לעצמו את ההחלטות המתאימות לו ביותר.

ציפוי מגן – סוגים

  • באזורים בהם יש התנכלויות לרכבים הנוסעים על הכביש על ידי זריקת אבנים וסלעים, בקבוקי תבערה וירי מנשק קל חשוב מאוד לעשות ציפוי מגן לחלונות הרכב. במקרה כזה הזכוכיות של החלונות יתנפצו אבל לא יגרמו לפציעת יושבי המכונית. זה נכון גם לגבי מכוניות המעורבות בתאונות דרכים. אפשר למנוע פציעות על ידי ציפוי מגן לחלונות.
  • ציפוי מגן שומר על תקינותו של מסך הטלפון מפני שריטות. גם כשהטלפון נופל וחו"ח הזכוכית נסדקת ציפוי המגן שומר שלא יתפזרו רסיסים כך גם לחלונות ברכב, לחלונות הבית ולמסכי מכשירים אלקטרוניים כמו טלוויזיה.
  • ציפוי מגן על חלונות הרכב מונעים מקרי השמש להיכנס לתוכו ולחמם את החלל. אפשר לצפות את חלונות הרכב בציפוי מגן כהה מה שימנע הצצה מהחוץ פנימה.
  • חשוב לעשות ציפוי מגן לטלוויזיה הביתית בעיקר אם יש ילדים בגילאים צעירים. ילדים משחקים ולא אחת מפילים את הטלוויזיה ממקומה. ניפוץ הזכוכית עלול לגרום להתפזרות רסיסים בכל החדר ולהוות סכנה לילדים. טלוויזיה עם ציפוי מגן יכולה למנוע מצב זה. הזכוכית נסדקת ונשארת במקומה. כך גם לגבי חלונות בחדרי הילדים. ילדים משחקים ואינם שמים לב לסובב אותם. חלונות החדר עם ציפוי מגן ישמרו על הילדים מפני פציעה מזכוכיות.
  • בעלי חנויות רבים עושים ציפוי מגן לחלון הראווה כדי לשמור על הזכוכית ועל עוברי האורח. במקרה שהזכוכית תתנפץ מסיבה כלשהי היא לא תתפזר ותגרום נזק.

ציפוי מגן שומר על הבטיחות – אז מה לקחת בחשבון

יש ציפוי מגן נוזלי שקוף שכל מה שצריך לעשות זה לעבור עם מטלית על המכשיר שאנחנו רוצים לצפות. הציפוי חזק וכל ניסיון לפגוע במכשיר על ידי כלי חד נדונה לכישלון.  יתרונו של ציפוי מגן נוזלי שהוא דוחה חיידקים ומונע מחלות של המשתמש בעוד שחלק מהאמצעים האחרים צוברים חיידקים ומחלות.