איך לבחור חברות בניה?

איך לבחור חברות בניה?

בין אם אתם מחפשים דירה במרכז הארץ ובין אם בפריפריה, בין אם אתם זקוקים לדירה גדולה או מוכנים להסתפק גם בדירה בעלת ממדים צנועים יותר – גם לאחר הפעלת תוכניות כמו "מחיר למשתכן", מחירי הנדל"ן בארץ עדיין גבוהים. בהתאם חשוב יותר מאי פעם לבחור נכון את חברת הבניה שממנה תרכשו את הנכס יקר הערך שכמובן משפיע במידה רבה לא רק בהיבט הכלכלי אלא על איכות החיים באופן כללי.

יחס אישי

גם כשעל הפרק עסקה בסדר גודל של 7 ספרות, ואולי במיוחד בגלל שעל הפרק סכום כסף גבוה מאוד – עבור רובנו באופן טבעי קניית דירה היא העסקה הגדולה ביותר שנבצע במהלך החיים – חשוב מאוד להעדיף חברות בניה שמקפידות על יחס אישי לכל לקוח ולקוח. חלק מהיחס הוא כמובן סבלנות מרבית וקשב מלא לכל הצרכים שלכם. תשובות מפורטות לכל שאלה ולכל חשש הן גם חובה – אין שום סיבה לרכוש דירה מחברת בניה שאתם לא מרגישים בנוח עם אנשיה.

מבחינה זו ישנו יתרון של ממש לכל אותן חברות בניה משפחתיות כמו צבי צרפתי ובניו, שכן המשפחתיות משרה אווירה של יחס חם ואישי גם ללקוחות.

ניסיון

הסכומים הגבוהים שבהם נמכרות דירות ברחבי הארץ משכו אל ענף הנדל"ן יזמים רבים – אבל רק חברות בניה שכבר השלימו בהצלחה הקמת פרויקטים רבים ומגוונים יכולות להבטיח לכם, ולא רק להבטיח אלא גם לקיים, עמידה בכל לוחות הזמנים המובטחים ובעיקר שלא יהיה שום פער בין התוכניות המוצגות בפניכם לבין הבניין והדירה שבה תחיו בסופו של דבר. צבי צרפתי ובניו מציגה רקורד מרשים במיוחד: אלפי דירות בראשון לציון, רחובות, נס ציונה, מודיעין, חולון, בת ים וישובים נוספים באזור המרכז.

חברות בניה שמזהות הזדמנויות

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת הדירה שאותה רוכשים הוא הלוקיישן. מיקום נכון מבטיח הן איכות חיים גבוהה במיוחד והן את עליית ערכו של הנכס לאורך זמן. בהתאם מומלץ לחפש חברת בניה שיודעת תמיד לזהות את המקום החם הבא עוד לפני שכולם מסתערים עליו וגורמים לעליות מחירים – צבי צרפתי ובניו אמונה על איתור ההזדמנויות הטובות ביותר בשוק הנדל"ן וכדאי גם לכם ליהנות מכך.