5 כללי ברזל לזיפות גגות איכותי

5 כללי ברזל לזיפות גגות איכותי

העבודה של איטום היא כזו אשר מאפשרת לכל מי שנמצא באותו מבנה להיות בטוח מפני כל מצב של רטיבות למשך של תקופה ארוכה. אולם, על מנת שהאיטום של הגג אשר נעשה בצורה של מריחת זפת חמה זה חשוב למצוא את קבלן האיטום אשר ידוע לבצע את הפעולה שלב אחר שלב מבלי לדלג על אף אחד מאלה כדי לקבל את התוצאה הכי טובה. כאשר פונים אל קבלן איטום יכולים להעלות בפניו את השאלות בדבר בעבודה עצמה, כאשר כאן חייבים את חמשת כללי הברזל הבאים לשם קבלת גג מזופת ואטום כהלכה.

עושים עבודה של זיפות גג באזור נקי

על מנת להשיג את התוצאות הכי יעילות של איטום גגות בזפת חם צריכים לוודא כי לפני הכל הגג עצמו הוא נקי ומוכן לתחילת העבודה. זה אומר לעבור על פני כל הגג, ולנקות אותו לחלוטין מלכלוך ומאבק אשר בדרך כלל מצטברים להם די במהירות באזור שאחרי הכל הוא פתוח לרווחה.

בחינה של המרזבים טרם העבודה

באזור של הגג גם תמיד מונחים להם המרזבים אשר דרכם אמורים לעבור כל המים בימים של הגשמים בחורף. בחינה של המרזבים היא חשובה מאוד מכיוון שלא פעם מגלים כי בגלל כשל בפעולה טובה של המרזבים הפעולה של האיטום בכלל לא תהיה יעילה. לכן, בחינה של המרזבים טרם עבודת האיטום על ידי זפת היא קריטית להצלחה, ויש לפתוח ולבדוק אותם היטב.

עוד על זיפות גגות איכותי >>

מריחה של חומר ביטומני קר

זהו חומר מקשר אשר יוצר את החיבור החשוב הזה שבין הזפת לבין המשטח של הגג. החומר הזה גם נקרא בעגה המקצועית בשם "מריחת פלינקות". את הפעולה מבצעים על כל המשטח של הגג בצורה אחידה.

חייבים סיוד ודבק אקרילי לסיום

השלב הזה הוא השלב הסופי למעשה, אשר בו לאחר שהזפת כבר התייבשה מורחים שכבה של סיד באבקת סיד כולל הוספה של דבק אקרילי אשר מיועד בצורה ספציפית לפעולה של סיוד גגות. לאחר השלב הזה יכולים להיות בטוחים כי הגג מוכן כהלכה אל התקופה של הגשמים, כאשר השהייה בו תהיה יבשה ונעימה למשך זמן רב.

למידע נוסף היכנסו לאתר איטום אריאלי.