עיצוב פנים 2019 – זה מה שחשוב שתכירו!

עיצוב פנים 2019 – זה מה שחשוב שתכירו!

שנת 2019 מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ויחד איתה מגיעים שלל טרנדים ייחודיים בעולם העיצוב. טרנדים עונתיים הם לא בהכרח טרנדים חולפים, כך שאל תחששו לנסות את מגוון השילובים שמביאה איתה שנת 2019 בתחום העיצוב והלבשת הבתים.

כיצד בוחרים את העיצוב האידיאלי?

בכדי לעצב את הבית על הצד הטוב ביותר, ולהקנות מראה ייחודי ובעל אמירה אישית, מוטב להשקיע בבחירת מעצב פנים שיסייע לכם לצלוח את התהליך. מלבד בחירת סגנון העיצוב והלבשת הבית, מעצבי פנים מקצועיים יוכלו לסייע לכם לארגן את הבית באופן פונקציונלי תוך שימוש מיטבי במקומות אחסון שונים. חשבו אילו אלמנטים וסגנונות עיצוב ישמחו אתכם ויעניקו לביתכם ולדיירי הבית אווירה טובה ונעימה.

עולם הטבע

השנה ניכר כי לא מעט עיצובים מאופיינים בצבעי הטבע, החל מרהיטים ועד לאלמנטים דקורטיביים שמתהדרים בצבעי ירוק וחום. מלבד זאת, תוכלו למצוא בלא מעט בתים מגוון רחב של עציצים, לרבות עציצי פלסטיק כמו גם קקטוסים. עולם הטבע מוצא את דרכו לביתנו בשלל עיצובים פסטורליים ואלמנטים דקורטיביים שונים.

כולם רוצים לגור בבית מלון

אולי תתפלאו לשמוע, אבל רבים האנשים שמעוניינים להקנות לביתם מראה ייחודי של בית מלון. אולי זו אווירת השלווה שהעיצוב מקנה ואולי מדובר בצבעים הנקיים שמאפיינים את סגנון העיצוב הנ"ל. החל מווילונות ארוכים, רהיטים בצבעים אחידים, אלמנטים בגווני שמנת, ציורי אמנות על הקיר ועד לנרות ואביזרי ספא בחדר האמבטיה, שכן כל אלה יוצרים את סגנון העיצוב שמאפיין לא מעט בתי מלון בארץ ובעולם.

הכול סרוג

מתי בפעם האחרונה רכשתם פריט סרוג לעיצוב הבית? השנה האלמנטים הסרוגים חוזרים ובגדול, החל משטיחים הסרוגים בחוטי טריקו, סלי כביסה, פופים שנסרגו בעבודת יד, כיסויים סרוגים לכיסאות ואפילו אלמנטים עיצוביים לבית בשיטת מקרמה. היתרון של הטרנד הסרוג, הוא שהפריטים הדקורטיביים לא חייבים להיות יקרים ואף ניתן לרכוש אותם תוך עיצוב בהתאמה אישית, מאחר ורובם נסרגים בעבודת יד.

צבעים ניטרליים? OUT!

בשנה הקרובה דווקא נדמה לנו שהצבעים הדומיננטיים והעזים הופכים לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, כך שהשימוש בצבעים ייחודיים וססגוניים בעיצוב חללים הופך לבולט ביותר ויותר בתים. בין אם בוחרים לעצב מטבח צהוב או אפילו סלון ירוק, אין ספק שהצבעים הניטרליים הופכים לאופנתיים פחות ואילו הצבעים הדומיננטיים מקבלים מקום של כבוד בעיצוב והלבשת הבית.

הרטרו שוב חוזר

סגנון רטרו מאפיין את עיצובי הפנים של שנות ה-50, בתקופה שבה אריחי המטבח היו צבועים בצבעים חמים לצד טקסטורות ייחודיות. אם לא די בכך, רהיטי הוינטג' כבר ביססו את מעמדם בעולם העיצוב, ויחד עם עיצוב בסגנון רטרו, מתקבלת תוצאה לא רעה בכלל. בכדי להשלים את סגנון העיצוב הארכאי, תוכלו לרכוש בשווקים מגוון תמונות פופ ארט ייחודיות, כמו גם רהיטי יד שנייה בסגנון וינטג', שכן אלה יקנו לביתכם את המראה הרצוי.

 

בין שלל הטרנדים השונים לעיצוב הבית, וודאי ישנו סגנון אחד שאליו אתם מתחברים יותר מיתר הסגנונות. בחרו מעצב פנים מקצועי שיסייע לכם להעניק לבית את המראה הייחודי והרצוי, רכשו רהיטים שמתאימים לקונספט והקנו לביתכם מראה חדש וטרנדי במיוחד.