אופציה חדשנית – חדר ישיבות להשכרה

אופציה חדשנית – חדר ישיבות להשכרה

במתחמי העבודה החדשניים המשכירים חללי עבודה ומתחמי משרדים להשכרה קיים גם חדר ישיבות להשכרה פונקציונלי ומרשים המכיל את כל הציוד הטכני הנדרש כדי לקיים ישיבות אפקטיביות.

חדר ישיבות

חדר ישיבות הוא צורך הקיים בכל בית עסק . אך יש סיטואציות מסוימות שבהם מעדיפים בעלי העסק לקיים ישיבה בעלת נושא רגיש מחוץ למשרד. אחת האפשרויות המצוינות היא חדר ישיבות להשכרה הממוקם בראשון לציון. במתחמים המפוארים קיימים כמה חדרי ישיבות בגדלים שונים שאפשר להשכיר אותם בתיאום מראש, על פי זמינותם.

הלקוחות מזמינים את החדר לתאריך ולשעה הנוחה לכל המשתתפים ומתאמים עם הנהלת המתחם את הבקשות שלהם לישיבה זו, כיבוד ספציפי, ציוד טכני מיוחד וכו' .

לקוחות קבועים מזמינים בנק של שעות שבועי או חודשי המתואם על פי רצונם.

חדר ישיבות עבור דיירי המתחם

שוכרי חללי העבודה והמשרדים נהנים מחדר ישיבות להשכרה על פי זמינות שנקבעת מראש בהסכם. מאד נוח לעבוד בחללי עבודה קטנים או גדולים על פי הצורך במקום לשכור משרד מפואר ויקר כשיש לך את האפשרות גם לקיים במקום ישיבות מקצועיות ומשמעותיות, ללא צורך לבצע זאת בבית קפה אשר בו אין פרטיות.

קיימות אופציות לחדרי ישיבות קטנים או גדולים וכל לקוח בוחר את המתאים לו ביותר. בחדרים קיים אינטרנט מהיר, מסך גדול, רמקולים ומחשב המאפשרים להציג על המסך מצגות ברורות וחדות, סרטים וכל מידע שיידרש באופן איכותי.

חדרי ישיבות איכותיים

חדרי הישיבות עוצבו על ידי מעצבי פנים מובילים שבחרו ריהוט מרשים ופונקציונלי המעניק אווירה טובה ותחושה נעימה לכל מי שנכנס לחדר ישיבות להשכרה. הכיסאות נוחים גם עבור ישיבות ארוכות, השולחן די גדול ורחב עבור מחשבים אישיים, קלסרים וכל ציוד נוסף המובא על ידי משתתפי הישיבות .

חדרי ישיבות להשכרה – הפתרון המוביל

השמועה על חדר ישיבות להשכרה בעיר פרשה לה כנפיים ובעלי עסקים שיש ברשותם חדרי ישיבות קטנים הרימו את הכפפה ותאמו כבר כמה פעמים ישיבות מרתוניות במתחמים להשכרה שהוגדרו כישיבות מוצלחות במיוחד לאור השירות הנפלא.

ליחצו ליצירת קשר ולפרטים נוספים.