בית חכם – המחר כבר כאן

בית חכם – המחר כבר כאן

בית חכם יוצר שיפור משמעותי באיכות החיים של בני הבית בכל יום ויום. תכנון מראש של בית חכם מאפשר שליטה מוחלטת על כל המערכות בבית הפועלות באמצעות חשמל חכם .

בית חכם

בית חכם מבוסס על תכנון מוקדם של המערכת בעת בניית הבית או בשלב מאוחר יותר. בני הבית יכולים לבצע החלטות פרטניות או כוללניות על מועדי ההפעלה והכיבוי של כל אחד מהמכשירים החשמליים או האלקטרוניים שיפעלו בבית.

לאחר הכניסה לבית, על פי אורח החיים בכל בית, אפשר להחליט על פעולות יזומות יומיות, או שבועיות כמו מועד הפעלת דוד החשמל, הטלוויזיה, המזגן וכו'.

שליטה על מכשירים חשמליים

מערכת בית חכם מאפשרת הפעלה בכמה אופציות. בשיטה הרגילה של הפעלת כל מוצר על ידי לחיצה על המתג שלו. הפעלה מרחוק מהטלפון הסלולרי על ידי הפעלת אפליקציה המנהלת את המכשור בהתאם ללוח הזמנים הנדרש.

הבקרה המתמדת על תפעול נכון ואיכותי בכל בית יוצר חיסכון אנרגטי משמעותי וכבר בחודשים הראשונים לעבודה עם מערכת בית חכם רואים את הירידה המהותית בצריכת החשמל ובעלויות המשולמות מדי חודש לחברת החשמל.

נוחות מרבית לכל המשפחה

הנוחות הרבה שמערכת בית חכם מאפשרת היא נפלאה, אדם האמור להגיע הביתה פותח מראש את שער החניה כך שיוכל להיכנס בנוחות עם הרכב, מפעיל מראש את דוד השמש לחצי שעה וכשהוא מגיע הביתה השער פתוח לרווחה, מים חמים כבר ממתינים לו, הוא מתקלח וממשיך למשימה הבאה שלו.

בדרך זו אפשר לתכנת כל מוצר חשמלי בבית, לדוגמה שואב האבק שיעבוד בשעה מסוימת, הפעלת מכונת כביסה בשעה הנוחה, פתיחת התריסים לכניסת אור ואוויר צח מדי בוקר בשעה קבועה וכו'.

יתרונות המערכת

  • למערכת בית חכם יתרונות רבים כמו הפעלת האינטרקום באמצעות דיבור, פתיחת ונעילת שערים ודלתות מרכזיות.
  • בקרה על מערכת ההשקיה והטפטפות בגינה, תזמון מועדי ההשקיה באופן יומי, שבועי וכו'.
  • תזמון לפתיחת התריסים החשמליים בכל בוקר וסגירתם בכל ערב.
  • יצירת מודלים ייחודיים שישרתו את שומרי השבת לחיים נוחים בשבת ללא חילול שבת.