עורכים אירוע? כך תבחרו לופט להשכרה

עורכים אירוע? כך תבחרו לופט להשכרה

אחד המפתחות העיקריים לאירוע מוצלח במיוחד הוא הלוקיישן. לוקיישן נכון מבטיח גישה נוחה לכל מי שמגיע לחגוג ובנוסף מייצר את האווירה הרצויה. לופט הוא מקום מעולה לאירועים מכל הסוגים – מסיבות רווקות, מסיבות רווקים, השקת מוצר ייחודי, יום הולדת עגול (וגם "סתם" יום הולדת שרוצים להשקיע בו), מסיבת גיוס וכמובן גם מסיבת שחרור, הצגת קולקציה (תכשיטים, אמנות וכו'), סיום קורס או שנת לימודים ועוד.

היתרונות של הלופטים לאירועים

לופט להשכרה ממוקם בערים הגדולות, במקומות נגישים מאוד ולרוב גם כאלה שיש בהם חנייה בשפע, כך שקל ונוח להגיע אליהם. בנוסף הם משרים באופן מידי אווירה שהיא גם יוקרתית וגם ייחודית – לא עוד אולם אירועים או מועדון מעוצב יתר על המידה, אלא לוקיישן עם אישיות של ממש.

בהתאם אכן נערכים אירועים רבים בלופט כזה או אחר, ועל-מנת לנצל באופן מושלם את יתרונותיו של הלופט כדאי לבחור אותו באופן מושכל. בפרט חשוב לבחון את רמת האבזור, את הקיבולת שלו והאם ניתן להכין בו אוכל או שמא תצטרכו להזמין קייטרינג חיצוני.

מה כולל לופט להשכרה?

באופן טבעי ישנם הבדלים בין לופטים שונים. ככלל לופט להשכרה עשוי להציע מסך ענק, מקרן, ערכת קריוקי, שולחנות משחק מגוונים, תאורה מעניינת, הגברה איכותית, בר פתוח ולעתים ישנו גם ג'קוזי מרווח. ככל שהלופט מאובזר יותר, כך יש לכם אפשרויות רבות יותר ליצור אירוע מלהיב באמת.

קיבולת הלופט

מומלץ להקפיד על התאמה מדויקת ככל האפשר בין גודל הלופט לבין מספר המוזמנים לאירוע שלכם. אין טעם לשכור לופט ענק לאירוע אינטימי יחסית – גם בגלל שתשלמו מחיר גבוה יתר על המידה וגם בגלל שהמקום ייראה ריק, ומצד שני אם אתם עורכים אירוע ל-150 איש, לופט להשכרה שיכול להכיל רק 50 איש כמובן שאינו מתאים.

האם יש מטבח?

אין כמעט אירוע שלא מוגש בו כיבוד. אם אתם זקוקים לכיבוד קל בלבד, אין צורך לחפש לופט שיש בו מטבח, וגם אם אתם ממילא נעזרים בשירות קייטרינג חיצוני זה המצב. אם לעומת זאת תרצו להכין אוכל בלופט, חשוב למצוא מקום שיש בו מטבח פעיל.