סככה לכל מטרה

סככה לכל מטרה


סככה הוא צורך חשוב בכל גינה וחצר. המטרה היא ליצור הצללה על שטחים נרחבים כדי שאפשר יהיה לשבת בנוחות מרבית בחצר. במקומות שאין בהם סככה, השמש החמה אינה מאפשרת לשהות מחוץ לבית פרקי זמן ארוכים.

לכל מי שרוצה ליהנות מהגינה הפרטית, מהשקט ומהשלווה מומלץ להזמין סככה איכותית שתבצע עבורו מהפך משמעותי בניצול החצר ובהנאה המושלמת של כל בני המשפחה.

סככה

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת ליצרנים לייצר סככה איכותית מחומרים עמידים שונים שתיצור הצללה אמתית במרפסות או בחצרות.

קיימות כמה סככות אפשריות ובעלי המקצוע יכולים להמליץ על הסככה המתאימה ביותר לכל מטרה כך שתפיקו ממנה את המרב.

סוכך מסילה

סככה בעיצוב חדשני המשלבת את הסגנונות הקלאסיים והמודרניים ולכן מעצבי פנים רבים מתכננים פריט זה מראש כדי שהוא יותקן לאחר השלמת בניית הבית שאותו הם מעצבים להשלמת הקו העיצובי שבחרו.

סככה זו ממוקמת על מסילה ויוצרת הצללה לחזית המבנה או לצדו על פי הצורך. הבד הייחודי והאטום לחלוטין בו משתמשים באופציה זו מתקפל בצורה מושלמת כמו ווילון אל תוך המסילה כך שהוא נוח מאד לשימוש תדיר.

סוכך מרקיזה

סככה קלאסית הקרויה מרקיזה, היא פשוטה מאד להפעלה באמצעות חבל. במידת הצורך אפשר בכל נקודת זמן להגדיל את שטחו של סוכך זה לרוחב כך שהוא יכסה שטחים נוספים לנוחות המשתמשים.

סוכך קבוע

סככה המיוצרת משילוב של אלומיניום ובד דארלון או שמשונית. כל אחד מהבדים הללו הם עמידים ומיוצרים באופן ייעודי למטרה זו, דך שהם עמידים במיוחד גם בפני פגעי מזג האוויר השונים כמו רוחות, גשמים ושמש יוקדת.

סוכך קבוע זה מתאים למקומות שונים כמו מרפסת, גינה, בכניסה לבית ועוד.

סוכך זרועות

סככה הנתמכת על ידי זרועות גמישות שאותן אפשר להרים או לקפל על פי הצורך. אם הלקוחות יושבים בגינה וקיימת שמש חזקה מאד, הם מרימים את הסוכך. אך אם יש אוויר נעים ולא חם, אפשר להסיט את הסככה וליהנות מהבריזה וממזג האוויר האופטימלי. אופציה נלוות לסוכך זה היא התקנת גגון וחיישן המזהה גשמים ורוחות ונסגר אוטומטית כדי שלא ייגרם לסוכך נזק מהותי.