6 רעיונות למתנות בעיצוב אישי לבית

6 רעיונות למתנות בעיצוב אישי לבית

מתנה זה משהו אישי, פריט שיש בו נימה ייחודית וגם רגשות מתלווים למתנה ומשלבים באביזר או בחפץ ממד רגשי. גם כאשר מעניקים מתנה לבית ניתן לאתר את המוצרים המעוצבים והנאים שבוודאי יהיו אהובים של המקבל, והוא ישמח לפאר את ביתו ולאבזר אותו עם אביזרים מעוצבים ויפים. הללו תורמים את החלק שלהם לעיצוב הבית ומרוממים כמובן גם את מצב הרוח.


אלו מתנות מתאימות לבית?

  1. שלט לדלת – כמה נעים להפתיע עם שלט לדלת. השלט יכלול כמובן את שם המשפחה של המקבלים. שלט זה יתלה על דלת הבית ויתנוסס בצדו החיצוני, ויספר לכולם מי מתגורר כאן מאחורי הדלת. שלט מעוצב הוא שלט ששם המשפחה משתלב בו באופן נאה וגרפי.
  2. קופסת אחסון מעוצבת – קופסאות האחסון משמשות אותנו רבות בכל תחומי החיים. שם אנחנו מאחסנים מזון ומאפים, מארגנים כלים או אביזרים, וכמובן – אוספים צעצועים. אבל קופסת האחסון לא חייבת להיות פריט בנאלי וחסר נוכחות. קופסה מעוצבת זו קופסה שעשויה להיות מתנה מוצלחת במיוחד.
  3. ספר מתכונים – מה מייחד את הבית שלכם על פני יתר הבתים? מסתבר כי המאכלים המיוחדים שלכם מוסיפים לייחודיות שלכם נופך מיוחד. ניתן לרכוש ספר מתכונים מעוצב בהדפסה של שם ובעיצוב נבחר. זו לכל הדעות מתנה מלבבת ונעימה במיוחד.
  4. מגנטים – מה אתם תולים על המקרר? על דלת הבית? תזכורות או אולי רשימות. בכל מקרה תוכלו לשדרג את המראה באמצעות מגנטים מעוצבים ויפים שיהפכו את המקום הזה ממקום של עומס ניירת – למקום נאה שנחמד לטפח אותו ולשמור על העיצוב שלו.
  5. קרש חיתוך – אחד האביזרים השימושיים בכל מטבח הוא קרש החיתוך נעים יהיה כי קרש החיתוך יהיה מעוצב וממותג בנימה אישית. כאשר השם שלכם מוטבע על קרש חיתוך כל סלט וכל חיתוך ירק זו חגיגה של ממש.
  6. ספל מעוצב – ומה דעתכם על ספל מעוצב? על ספל ניתן להטביע שם, אות אחת או סמל. ספל כזה מתקבל באהבה רבה ומשמש יום יום ברגעי הקפה הנינוחים.