למה להשקיע בנדל"ן

למה להשקיע בנדל"ן

מי שמעורב בעולם ההשקעות מכיר את אותה אמירה ישנה, אם אתה מחפש חזק ובטוח להשקיע בו, תשקיע בנדל"ן. מרבית הסיכויים שהשקעה זו תצליח ותביא עמה תשואה יפה. לא משנה אם ההשקעה היא בתל אביב, בירושלים ובוודאי אם היא בפריז או ניו יורק.

השקעות בנדל"ן נחשבות בדרך כלל לאיכותיות וטובות, מאחר והדרישה להן תמיד קיימת. אנחנו יכולים לראות נתונים של השקעות בנדל"ן, על תשואות שחוצות את ה-10 אחוז בשנה, ואנחנו מדברים לא בהכרח על אזורים מרכזיים, אלא על אזורי פריפריה, שכן באזורי המרכז כמעט וכל ההשקעות מוצו ואי אפשר עוד למצוא קרקעות או שטחים לבנייה. היתרון של השקעות בנדל"ן, שוב לא משנה אם מדובר בישראל או בארה"ב, זו האפשרות להשקיע סכומים של 50 או 100 אלף, וליהנות מתשואה גבוהה בפרויקטים קצרי טווח.

BH Investments היא אחת מקרנות ההשקעה שמציעות תשואה של 10 אחוז ויותר על השקעות בנדל"ן בניו יורק, שוק שאומנם ספג מכה במשבר של 2008, אך חזר להתאושש, בזכות פריחה מחודשת וחזרת האמון של המשקיעים בו. זו הסיבה שניו יורק היא דוגמא טובה מדוע השקעות בנדל"ן היא הדרך הטובה ליהנות מתשואה.

למה נדל"ן ולא מניות

אל מול השקעות בנדל"ן עומדת האופציה של השקעה בבורסה, במניות או באפיקים אחרים. אומנם שוק המניות גם הוא גואה, אך להבדיל משוק הנדל"ן התנודתיות בו רבה יותר, כל דבר קטן יכול להשפיע ולשנות את מסלול המנייה, זאת להבדיל משוק הנדל"ן שהוא הרבה יותר קשיח, וכן יש יותר יכולת להעריך מה יהיה המצב של שוק הנדל"ן בעתיד מאשר היכולת להעריך מה יהיה המצב של שוק המניות.

כיצד עושים את זה? אפשר לראות מה גובה הריביות על משכנתאות, מה ההיצע הקיים בשוק, האם המדינה מתערבת בשביל להקשות על אנשים לרכוש דירות, וכן אפשר לבחון האם אזור מסוים משמש קרקע פורייה לעסקאות. כך עושה חברת BH Investments כאשר היא מחליטה להציע ללקוחותיה על פרויקט מסוים להשקעה, הצוות של החברה בודק מקומות מסוימים במנהטן וברוקלין, ולאחר מכן היא מציעה ללקוחות שלה להשקיע שם.

מדובר על השקעות קצרות טווח, שמניבות רווח של 32 אחוז, תוך החזר של למעלה מ-10 אחוז מגובה ההשקעה. מספרים אלו מלמדים עד כמה השוק הזה הרבה יותר קשיח משוק המניות, שיכול לעלות וביום אחד לרדת. מי שרוצה להשקיע בבורסה חייב לקחת בחשבון, שעליו להיות מעורב בתוך המשחק ולדעת בדיוק מה קורה ומתי, על מנת שיוכל להרוויח. אם הוא לא מוכר בזמן, הוא עלול להפסיד את כל כספו. לעומת זאת בשוק הנדל"ן, זה לא כך. ההשקעה היא על פרויקט שמתרחש ולאחר מכן צריך להחליט האם להשכיר או למכור את הנכס.

חברת BH Investments מציעה לכם אפשרות להשקיע בדבר אמיתי, שיכול להניב לכם תשואה גדולה יותר מאשר בענפים אחרים.