למה קניית דירה שנייה היא השקעה כספית מעולה?

למה קניית דירה שנייה היא השקעה כספית מעולה?

בשנים האחרונות נדמה שהשיח הכלכלי הוא השיח השולט בציבור הישראלי. כמט כל משק בית בישראל עסוק בשאלה איך ניתן להתקיים תחת יוקר המחייה בארץ. כולנו רוצים להעניק לילדים שלנו חיי רווחה ולחיות באיכות חיים גבוה. כאשר גובה המשכורות בארץ נשחק בעשרים השנים האחרונות בתי אב רב מחפשים דרכים אחרות להרוויח כסף. קניית דירה שנייה להשקעה יכול לאפשר לנו להרוויח יותר כסף גם בטווח הקרוב וגם בטווח הארוך. כאשר יש לנו דירה שנייה אנחנו יכולים להשכיר אותה ולקבל עליה סכום יפה מדי חודש. דירה להשקעה היא גם דירה שאנחנו יכולים למכור תוך מספר שנים תמורת תשואה גבוהה של ההשקעה הראשונית שלנו.

למה יותר משתלם לקנות דירה מאשר להשקיע בבורסה?

אז כמו שאתם בוודאי כבר יודעים, דירה להשקעה יכולה להיות דרך מעולה להרוויח יותר כסף וליהנות מאיכות חיים טובה יותר. אנשים רבים מתלבטים בין האפשרות של להשקיע כסף בבורסה ובין האפשרות של להשקיע את אותו הסכום ברכישת דירה שנייה כהשקעה. למעשה, שוק הנדל"ן בארץ הוא הרבה יותר יציב מאשר הבורסה. כאשר אנחנו משקיעים כסף בבורסה אנחנו הרבה יותר חשופים לתנודות בשוק. בכל הרעה במצב הביטחוני או בכל תזוזה בשווקי העולם אנחנו עלולים לחוות הפסדים כבדים מאוד. שוק הנדל"ן לעומת זאת הוא יציב יותר – בשנים האחרונות מחירי הדירות בארץ רק עולים ונדמה שאין אף אחד שיכול להפסיק זאת – לשמחתם של המשקיעים.

איפה הכי כדאי לקנות דירה להשקעה?

דירה להשקעה יכולה להיות הדרך שלנו להרוויח יותר ולשפר את המצב הכלכלי שלנו. כאשר אנחנו רוצים להשקיע בקניית דירה המיקום של הדירה אותה נקנה חשוב במיוחד. כאשר אנחנו בוחרים איפה לקנות דירה כדאי לנו לבחור לקנות דירה במקום מתפתח. קניית דירה באזור מתפתח תאפשר לנו מצד אחד להשקיע סכום כסף קטן יחסית ומצד שני כאשר נמכור את הדירה נוכל לעשות זאת תמורת רווח גדול יחסית. האזורים שהכי כדאי לקנות בהם דירה הם ערים כמו באר-שבע או ערים באזור המרכז כמו למשל בת ים, הרצליה, חולון או רמת גן. גם ערים בצפון ובדרום כמו עפולה, ירוחם או קריית גת מהוות מקום טוב להשקעה ראשונית בשוק הנדל"ן. למרות כל הבטחות הפוליטיקאים בבחירות ניתן להניח שההבטחות לא ימומשו ושמחירי הדירות בכל רחבי הארץ ימשיכו לעלות ולהיות משתלמים במיוחד עבור משקיעים שרוצים לעשות רווח כספי.

כמו כן, אחת הסיבות העיקריות שמשקיעים מכריזים על באר שבע כיעד האופטימלי להשקיע בו היא התכנונים שיש למדינה באיזור הזה. המדינה החליטה להעביר לנגב את כל בסיסי ההדרכה שלה מאחר והבסיסים האלה תופסים שטח נדל"ן יקר במרכז הארץ. ונחשו מה היא בירת הנגב? באר שבע. המהמלך הזה הולך להזרים לבאר שבע הרבה מאוד דם חדש וצעיר (חיילים, סטודנטים, משפחות צעירות וכו') ככה שאין ספק בכלל שכל דירה להשקעה שתרכשו היום תקבל תשואה עצומה בטווח של עשר שנים מעכשיו.