לופט להשכרה

מתכננים אירוע או מסיבה? שוב פעם אותו אירוע בנאלי ומשעמם? לא כדאי לשנות את האווירה? אם יש בכם מעט יצירתיות, כדאי שתערכו מסיבה שהאורחים שלכם לא ישכחו. מה שאתם צריכים זה בסך הכול אלכוהול, אוכל, מוסיקה וכמובן לופט להשכרה שיעשה את כל השינוי.

בעבר אנשים חגגו את האירועים שלהם באולם אירועים גדול, אפילו שהיו זקוקים למקום הרבה יותר קטן ואינטימי. האוכל באירועים הוא סתמי ובנאלי, העלויות לערב אחד הן בשמיים והחגיגה צריכה להיגמר קרוב לחצות. אם אתם מעוניינים במסיבה מיוחדת ומושקעת מבחינת כל מה שמסביב, כדאי שתיקחו לופט להשכרה, כמובן בגודל הנכון בהתאם למספר האנשים. לופט יכול להכיל אפילו 300 איש, כך שאפשר אפילו לערוך חתונה מדליקה ואחרת מהרגיל. לופט להשכרה בדרך כלל נמצא הרחק ממקום מגורים מיושב ולכן גם אפשר להרעיש עד הבוקר בלי הערות חיצוניות.

מסיבת רווקים

אם לא אתם מתכננים את החתונה, אלא הטילו עליכם את מלאכת מסיבת הרווקים או הרווקות, כדאי שתפתיעו את החבר או החברה ותלכו על כיוון של השכרת לופט עם אלכוהול, מוסיקה והמון כיף. הלופט מכיל את כל הפינוקים שחלמתם עליהם, החל מג'קוזי מפנק שמיועד לשמונה אנשים. אם חפצתם גם בבריכה תוכלו ליהנות גם ממים צלולים ולקפוץ לבריכה אחרי שתוציאו אנרגיה בריקודים. בין היתר, תוכלו ליהנות ממערכת ישיבה גדולה ומרווחת, פינת אוכל, מרפסת עם ברביקיו, מטבח מאובזר, חדר שינה, די וי די, מערכת קריוקי, מערכת סאונד, בר פרטי ועוד.

ערב גיבוש אינטימי

ואם בא לנו על ערב שקט וסולידי? לופט להשכרה יכול להיות מיועד לכל מה שתחפצו בו, גם לערב גיבוש ומהנה או אפילו ערב רומנטי עם האהבה שלכם. תוכלו להזמין אוכל ממסעדות רבות באזור, להזמין מנחה אירוע, סטנדאפיסט או אפילו מגלת עתידות. תהפכו את הלופט לבית שלכם לערב אחד ותעשו כרצונכם, בהנאה גדולה ובאהבה.