אחזקת בניינים בירושלים– מה זה אומר?

אחזקת בניינים בירושלים– מה זה אומר?

 

לאחר שמושג ועד הבית והרתמות לניהול בניינים ותחזוקה על ידי הדיירים חלפו מהעולם, החלו יותר חברות לאחזקת בניינים בירושלים לבצע את תחזוקת הבניינים בנמצאים ברחובות השונים של העיר. אבל מה הם השירותים של חברות לאחזקת בניינים? איך מוצאים חברה טובה לניהול בניינים, וכיצד מחליטים על שכירת חברה כזאת. התשובות בהמשך.

מתי נזדקק לחברה לאחזקת בניינים בירושלים

בניינים רבים בירושלים סובלים מהזנחה פושעת, וזאת עקב זבל שלא מפונה מהמקום, זיהום אוויר, יוקר המחיה שלא מאפשר השקעה בבניין, והעדר ועד בית מסודר בבניין. כאשר הבניין שלכם אינו מנוהל בצורה מסודרת, ואין במקום ועד בית או שכנים המתגייסים לטיפוח הבניין, כנראה שזהו הזמן לשקול שכירת חברה לאחזקת בניינים.

כיצד מגיעים להחלטה מסוג זה

למרות שאין ועד בית בבניין יש לכנס ישיבת דיירים, ולהבין כיצד מחזירים את הבניין לסדרו. חשוב להסביר באסיפה כי בניין שנראה טוב ומתוחזק מעלה את ערך הדירות שנמצאות בו לפחות ב 20 אחוז, ויתרה מכך – כדאי להדגיש כי בניין שאינו מטופח ומוזנח, מושך למקום מזיקים, נחשים, עכברים, ונהפך למקום מוזנח, שלא נעים לגור בו.

מהם השירותים שמאפשרת חברה לאחזקת בניינים?

חברות לאחזקת בניינים בירושלים נותנות שירות הקשור לניהול ואחזקת הנכס. החברה תדאג לכלל המטלות שמבוצעות כאשר יש ועד בית בבניין ויותר. החברות מנהלות נכסים, הופכות לוועד הבית, מבצעות עבודות שיפוצים, ניקיון, בניית תוספות בניה, עיצוב גינות, עיצוב תוך הבניין, פינוי מפגעים ושמירת מראה הבניין בכל זמן.

איך מוצאים חברה טובה לניהול בניינים בירושלים?

כדי למצוא חברה טובה למשימה חשוב לשים לב לכמה דגשים:

יש לוודא כי החברה יכולה לספק את כלל השירותים, החל מתחזוקה וניקיון הבניין ועד לסיוע בהשכרת הדירות.

חשוב כי החברה תציע שלל פתרונות אחזקה כמו למשל אחזקת בניינים ירוקה השומרת על איכות הסביבה, שירותי השכרות, ניהול, וייעוץ לדיירים.

מוטב שהחברת האחזקה תעסיק עובדים מיומנים המומחים כל אחד בתחומו.

עוד חשוב לוודא כי כל עובדי החברה מבוטחים וחוקיים, וזאת על מנת שהעבודה בבניין תתבצע בצורה הבטוחה ביותר. בצורה זאת תמנעו מתביעות, ותוכלו להמשיך ולשכור את שירותי החברה בלב שקט ועם מקסימום תוצאות.

אם תשימו לב לכלל הדגשים –  תוכלו להבטיח כי חברת האחזקה שבחרתם היא הטובה והיעילה מכל.