הלוואה לרכישת נדל"ן מסחרי

הלוואה לרכישת נדל"ן מסחרי

כולנו מכירים את תחום הנדל"ן, ואנשים רבים בוחרים להשקיע בתחום זה בייחוד בתקופה האחרונה, בשל הרווחים הנאים שניתן להניב ממנו. בניגוד לנדל"ן רגיל אותו רובנו מכירים, נדל"ן מסחרי הינו, למעשה, נדל"ן אשר איננו נרכש לטובת שטחי ציבור או מגורים. מדובר בנכסים כגון משרדים, או נכסים המיועדים עבור תעשייה, לוגיסטיקה ומסחר. רכישת נדל"ן מסחרי מאפשרת לרוב לקבל סכום כסף גדול באופן חד פעמי, או לחילופין הכנסה קבועה וממושכת מהנכס.

באתר קרדיט יוניון, ניתן לקבל הלוואות עד 60000 ש"ח

מדוע כדאי לרכוש נדל"ן מסחרי?

בניגוד לנדל"ן רגיל, בכוחו של נדל"ן מסחרי להכניס לבעליו סכומי כסף גדולים מאוד. כך, למשל, אדם הבוחר להשקיע במבנים כמו קניונים, חנויות, חניונים, מרכזים מסחריים, מלונות, מרכזים רפואיים, תחנות דלק ועוד, יניב לרוב רווחים גדולים בהרבה מאדם הבוחר להשקיע את כספו בנדל"ן לצורך מגורים. עם זאת, גודל הרווח מהנדל"ן המסחרי עומד בקשר ישיר לגודל ההשקעה. כלומר, השקעה בתחום הנדל"ן ה"רגיל" תעלה לנו פחות כסף, אך מאידך תניב לנו גם פחות כסף על בסיס חודשי. לעומתה, השקעה בתחום הנדל"ן המסחרי תהיה גדולה יותר בתחילה, אך גם תניב לנו סכומים נאים בהרבה מתחום הנדל"ן הביתי בהמשך.

הלוואה לרכישת נדל"ן מסחרי

אנשים רבים מחפשים אפיקים טובים ויציבים בהם יוכלו להשקיע את כספם, כך שהוא יניב את הרווח הגדול ביותר. מסיבה זו, יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע בנדל"ן מסחרי. בשל העובדה כי מדובר לרוב בנדל"ן יקר יותר, אנשים רבים נעזרים בהלוואה לרכישת נדל"ן מסחרי לצורך רכישת הנכס. הלוואה לרכישת נדל"ן מסחרי ניתן לקבל מהגוף הידוע ביותר להלוואות – הרי הוא הבנק, או לחילופין, באמצעות חברות אחרות במשק המאפשרות קבלת הלוואה, בתנאי החזר נוחים ובריביות משתלמות יותר במרבית המקרים.

מה חשוב לדעת על הלוואה לרכישת נדל"ן מסחרי?

בדומה לכל הלוואה אחרת, גם בבואנו לקבל הלוואה לרכישת נדל"ן מסחרי יש לתת את הדעת על מספר דברים חשובים:

  • גובה ההחזר החודשי – אם אינכם בעלי ממון רב, אך ברשותכם סכום כסף מסוים אותו אתם מעוניינים להשקיע על מנת שיניב פירות יפים, ניתן כמובן לקחת את הסכום שחסר לכם בהלוואה. חשוב מאוד לשים לב להחזרים החודשיים עליהם הנכם מתחייבים, ולוודא כי תוכלו לעמוד בהם. כך, למשל, אם סכום ההחזר החודשי עומד על 5000 ₪ וסכום השכירות אותו קבעתם עומד על 3000 ₪, הרי שאתם עלולים להיכנס לחובות גדולים.
  • ריביות – על אף שמרבית האנשים מורגלים בלקיחת הלוואות מהבנק, טרם לקיחת ההלוואה חשוב מאוד לבצע מעין "סקר שוק", ולבדוק את גובה הריבית אותה מציעים לכם גופים שונים העוסקים במתן הלוואות. במקרים רבים, תגלו כי דווקא הלוואה מהבנק עשויה להיות יקרה בהרבה.